1400-07-30 06:02
370
0
76653
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

وحدت شیعه و سنی در استان گلستان مظهر شعار وحدت اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: وحدت شیعه و سنی در استان گلستان مظهر شعار وحدت اسلامی است، و باید به دنیا این تعلیم را بدهیم و بگوییم که مسلمانان با هم همکاری می کنند و در کنار و پشت هم خواهند بود

به گزارش گلستان ما، جت الاسلام عبدالعلی ایمانی در همایش «پیامبر رحمت، منادی وحدت» ضمن تبریک میلاد رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام اظهار کرد: رمز پیروزی اسلام بر جهان کفر وحدت بین ما مسلمانان و مشابهات تاریخی که باعث پیشرفت اسلام بر پایه وحدت شده خواهد بود.

ایمانی با تاکید بر اینکه وحدت شیعه و سنی در استان گلستان مظهر شعار وحدت اسلامی است، افزود: باید به دنیا این تعلیم را بدهیم و بگوییم که مسلمانان با هم همکاری می کنند و در کنار و پشت هم خواهند بود.

وی بیان کرد: ذکاوت امام بزرگوار ما مبنی بر نامگذاری این هفته به نام هفته وحدت نیز یکی از ماندگارترین ابداعات رهبر جامعه اسلامی بود.

همایش پیامبر رحمت، منادی وحدت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با حضور گسترده مسئولین، روحانیون و علماء در روستای حاجی قوشان شهرستان گنبد کاووس به همت حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص)برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.