1402-03-15 19:18
1200
0
85237
گلستان ما گزارش می‌دهد:

وضعیت اسفناک حجاب در  تفرجگاه گردشگری کبودوال

تصاویر ارسالی مخاطبان حکایت از نقض قانون صریح حجاب در تفرجگاه کبودوال دارد و قطعا این هنجارشکنی‌ها مورد تایید مردم گلستان نیست.

به‌گزارش گلستان‌ما، با وجود اجرای شدن طرح حجاب در کشور اما وضعیت اسفناک حجاب در  برخی از تفرجگاه‌های گلستان  زنگ خطری است که باید کاملاً جدی گرفته شود.

 

کشف حجاب و حضور بانوان با پوشش خارج از عرف جامعه در این تفرجگاه در حالی است که برخی مدیران به‌بهانه‌های مختلف از اجرای کامل و هدفمند طرح حجاب خودداری می‌کنند و به افراد بی‌حجاب خدمات ارائه می‌دهند.

 

این مسئله زنگ خطری است که باید مسئولان آن را جدی بگیرند و  راهکار اساسی برای مقابله با این مقوله ضدقانونی بیندیشند.

 

در حال حاضر برخی از اماکن تحت نظر وزارتخانه و برخی از بوستان‌ها و مراکز تفریحی شرایط مطلوبی ندارند و بدحجابی و بی‌حجابی در این اماکن  مشاهده می‌شود.

 

گرچه تعداد این افراد بی‌حجاب محدود است ولی نکته قابل تامل این است کسی با این افراد کاری ندارد و حتی در برابر این هنجارشکنی‌ها تذکر ساده هم دریافت نمی‌کنند.

 

درحالی‌که پدیده بدحجابی در سطح استان نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته اما بدون تردید یکی از عوامل مهم به وجود آمدن چنین مسئله‌ای، وجود برخی مراکز تفریحی و گردشگری است که جولانگاه مروجین بی‌حجابی شده است.

 

تصاویر ارسالی مخاطبان حکایت از نقض قانون صریح حجاب در تفرجگاه کبودوال دارد و این تفرجگاه یکی از اماکن مهم  تفریحی معروف شهر علی‌آبادکتول است که مسافران زیادی از آن استقبال می‌کنند.

 

این وضعیت نامطلوب حجاب در اماکن گردشگری و تفریحی شهر علی‌آبادکتول قطعاً موردپسند اکثریت مردم این شهر نیست و مردم این شهر امیدواریم مسئولان مربوطه برخوردهای قانونی لازم را با چنین افرادی داشته باشند.

 

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.