1400-05-10 19:02
757
0
75583

پلمب یک واحد خبازی در کلاله/ تعداد بیماران کرونایی کلاله به ۹۷ نفر رسید

یک واحد نانوایی در یکی از روستاهای کلاله به علت عدم رعایت بهداشت در محیط کار پلمب شد.

به گزارش گلستان ما؛ دکتر ابراهیم فدایی مدیر شبکه بهداشت  درمان کلاله با اعلام این خبر تصریح کرد:  صاحبان خبازی ها به بهداشت فردیِ کارگران و محیط کار توجه جدی داشته باشند؛ بازرسان بهداشت محیط حرفه ای در کارشان برای سلامت مردم؛  نظارت های مستمر  را تشدید کرده اند.

مدیر بهداشت و درمان کلاله در ادامه با بحرانی بودن شرایط کرونایی شهرستان اعلام کرد: مردم اشتباه نکنند؛ کرونا در کنارمان جولان می دهد و بستری ها در بیمارستان حضرت رسول اکرم ص رو به ازدیاد است؛ طوری که دیشب تعداد بستری ها به ۹۷ نفر رسید.

فدایی ادامه داد: کادر درمان خسته اند، آشکارا محدودیت دارد، بخش‌های غیر اورژانسی بیمارستان را موقت برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی به صورت موقت تعطیل شده است؛ لذا مردم همراهی کنند؛ شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری و مقابله با کرونا را رعایت کنند، در بیرون از خانه ماسک بزنند، در خانه بمانند، در مراسم و تجمعات حضور نیابند.

مدیر بهداشت و درمان کلاله از سرعت گرفتن  واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد و گفت: روز گذشته، نزدیک به هزار تزریق واکسن در مرکز تجمیعی و ۱۲ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی کلاله انجام گرفت.

دکتر فدایی تاکید کرد: افرادِ در رده سنی اعلام شده و اقشار تعیینی (فرهنگیان و...)  برای واکسیناسیون نسبت به ثبت نام در آدرس داده شده اقدام کنند؛ تا شاهد کاهش شیوع این ویروس منحوس در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.