1402-06-12 15:49
479
0
86321
جانشین فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول خبر داد:

 کشف 31 دستگاه ماینر در علی‌آبادکتول

 جانشین فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول گفت: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضایی و طی دو عملیات پلیسی جداگانه در بازرسی از محل‌های موردنظر، در مجموع 31 دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند

 به گزارش گلستان ما، سیدعلی نصرتی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین در یک دامداری و یکی از مرغداری‌های حاشیه شهر فاضل‌آباد، بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان علی‌آبادکتول جهت بررسی موضوع به محل‌های مربوطه اعزام شدند.

 وی افزود: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضایی و طی دو عملیات پلیسی جداگانه در بازرسی از محل‌های موردنظر، در مجموع 31 دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول ادامه داد: در این راستا 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، برابر اعلام کارشناسان ارزش ماینرهای مکشوفه به مقدار 4ميلیارد و 650 میلیون ریال برآورد شده است.

نصرتی شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.