1401-12-06 07:53
627
0
83759
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان:

۳۰۰ هزار نفر در گرگان روزانه از طریق حمل و نقل عمومی شهری جابه‌جا می‌شوند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: از طریق ناوگان حمل و نقل شهری روزانه نزدیک به ۳۰۰ هزار جابه جایی شهروندان را در سطح شهر گرگان شاهد هستیم.

مهدی کمال‌غریبی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار برای شهروندان گرگانی با عنایت اعضای شورای شهر و شهردار در دو بخش برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان برنامه‌ریزی کردیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان به اجرای طرح استقبال بهار و بهار مهدویت ادامه داد: در ۱۷ اسفند به مناسب میلاد امام زمان (عج) اتوبوس‌های شهری به صورت صلواتی و رایگان به شهروندان ارائه خدمت خواهند کرد.

کمال‌غریبی بیان کرد: همچنین در این روز تاکسی‌ها نیز به صورت صلواتی فعالیت می‌کنند و در فصل بهار نیز خدمات‌رسانی در روز‌های تعطیل و ماه مبارک رمضان از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ برای شهروندان انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه روز طبیعت مصادف با ایام ماه رمضان است در روز ۱۳ فروردین برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.
این مقام مسئول به حوزه هوشمندسازی اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی شهردار و اعضای شورای شهر گرگان دارند به سمت پرداخت الکترونیک و زمان انتظار و فعالیت اینترنتی حوزه حمل و نقل برنامه‌ریزی کردیم.
کمال غریبی تأکید کرد: در حال حاضر در سطح شهر گرگان نزدیک به سه هزار تاکسی فعالیت می‌کنند و یک هزار و ۵۰۰ خودرو در بخش آژانس و ۶۰۰ خودرو در بخش سرویس مدارس به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند.
وی ابراز داشت: در سطح شهر گرگان ۷۰ دستگاه اتوبوس فعال داریم و با توجه به عملکرد خوب مدیریت شهری بالغ بر ۶۱ دستگاه اتوبوس خریداری شده و تاکنون ۱۷ دستگاه اتوبوس تحویل شهر گرگان شده است.
کمال غریبی تأکید کرد: روزانه ۵۰ هزار جابه جایی توسط اتوبوس‌های سطح شهر انجام می‌شود و از طریق ناوگان حمل و نقل شهری روزانه نزدیک به ۳۰۰ هزار جابه جایی شهروندان را در سطح شهر گرگان شاهد هستیم.
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.