1401-11-03 03:30
394
0
83109
فرماندار کلاله خبر داد:

استقرار اداره تعزیرات حکومتی در کلاله

فرماندار کلاله گفت: برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم شهرستان کلاله، اداره تعزیرات حکومتی در شعبه کلاله مستقر می شود.

به گزارش گلستان ما؛ با توجه به اینکه تنها شعبه تعزیرات حکومتی نزدیک به شهرستان کلاله و مراوه‌تپه در شهرستان مینودشت مستقر بود و این موضوع باعث گلایه مردم و کسبه شهرستانهای یاد شده بود؛ می طلبید که مسئولین ذیربط جهت کاهش هزینه و صرفه جویی مردم دو شهرستان کلاله و مراوه‌تپه، جهت استقرار شعبه‌ای در این  شهرستان‌ها، تمهیداتی در نظر بگیرند.

 در همین راستا، فرهاد شیبک پس از جلسه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کلاله، در گفتگو با خبرنگار ما، از استقرار اداره تعزیرات حکومتی در کلاله از اول بهمن ماه خبر داد و گفت: از این پس کسبه و مردم کلاله می توانند مشکلات و موضوعات خود را از طریق این اداره بررسی و مرتفع کنند.
وی افزود: پیش از این، مردم و کسبه کلاله مجبور بودند به شهرستان مینودشت عزیمت کنند که این خود باعث صرف هزینه و وقت و به خط. افتادن جان‌ آنها توسط خطرات و سوانح رانندگی می‌شد.
 
فرهاد شیبک به ضرورت تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: تلاش دستگاه‌های ذیربط در تقابل با قاچاق کالا، حمایت از تولید داخلی، تثبیت اشتغال وجلوگیری از هدررفت سرمایه خواهد بود.

فرماندار کلاله در ادامه این گفتگو تاکید کرد: مسئولین ذی‌ربط تشدید گشت زنی تیم های بازرسی از انبارها و محل نگهداری کالاها، برنامه های آموزشی لازم برای صنوف را در برنامه کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.