1401-11-17 11:17
432
0
83422
فرماندار بندرترکمن خبر داد:

ایجاد شهرک شیلاتی در بندرترکمن/ ۸۷ پروژه در بندرترکمن به بهره‌برداری رسید

فرماندار بندرترکمن گفت:یکی از ظرفیت‌های این شهرستان آبزی‌پروری است و ایجاد شهرک شیلاتی یکی از برنامه‌های ما است که پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گلستان ما؛عبدالغفور غراوی در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: امروز کتاب نقش بندرترکمن در انقلاب و دفاع مقدس رونمایی می‌شود، مردم بندرترکمن در کنار سختی‌ها و مشکلات انقلاب همواره یاور مسئولان و نظام بوده و هستند و اگر دشمن بخواهد خدشه‌ای به انقلاب وارد کنند وارد عمل خواهند شد.

فرماندار بندرترکمن ادامه داد: وفاق و همدلی و شور و شوق در بندرترکمن موج می‌زند و در دولت مردمی رئیسی با حمایت استاندار اقدامات خوبی در سطح شهرستان در حال انجام است.

غراوی تاکید کرد: یکی از مهمترین اقدامات و پروژه‌ها در شهرستان بندرترکمن موضوع لایروبی خلیج گرگان است که پیشرفت بیش از ۵۴ درصدی دارد.

وی متذکر شد: رئیس جمهور در سفر استانی بیان کردند که بندرترکمن استراحت‌گاهی پذیرای مسافران امام رضا(ع) باشد و یکی از اولویت‌های ما در حوزه گردشگری این مسئله است.

این مقام مسئول ابراز داشت: در ایام دهه فجر ۸۷ پروژه با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰۹ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

غراوی تاکید کرد: یکی از موضوعات خاص مردم راه بندرترکمن به آق‌قلا بود که بخشی از آن امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: افتتاح پروژه پرورش ماهی در قفس اشاره گرد و گفت: یکی از ظرفیت‌های این شهرستان آبزی‌پروری است و ایجاد شهرک شیلاتی یکی از برنامه‌های ما است که پیگیری می‌کنیم.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.