1401-11-27 21:31
553
0
83622

پلیس، پرده از راز مفقودی و قتل شهروند فاضل‌آبادي برداشت

فرمانده نیروی انتظامی علی‌آبادکتول از راز قتل شهروند فاضل‌آبادی پرده برداشت.

به گزارش گلستان ما؛ حسين نوروزي، اظهار داشت: در پی اعلام يك فقره مفقودی فردی در سال 1395 در شهر فاضل آباد و پيگيری خانواده وی، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهی علی آباد كتول قرار گرفت.

فرمانده انتظامی علی‌آباد كتول ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و فنی و پيگيری سرنخ‌های به دست آمده، سرانجام موفق به شناسايی قاتل در شهرستان قائمشهر استان مازندران شدند.

اين مقام انتظامی افزود: با هماهنگي قضائی، ماموران پليس آگاهي به شهرستان مورد نظر اعزام و متهم را در يك عمليات پليسي دستگير و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی تصريح كرد: متهم در تحقيقات پليسی به عمل آمده با قرار گرفتن در برابر مستندات پليس چاره‌ای جز اقرار نداشته و به قتل مرد 55 ساله اعتراف كرد.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اعترافات قاتل كه داماد خانواده می باشد، تصريح كرد: مقتول در سال 1395 به جهت انجام كار به شهرستان قائمشهر رفته كه در آنجا به قتل رسيده و در مكانی دفن شده بود.
فرمانده انتظامي علي آباد كتول با بيان اينكه متهم علت اين كار را اختلافات خانوادگي عنوان كرده است، خاطر نشان كرد: قاتل پس از تشكيل پرونده به جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.