1400-11-01 18:34
785
0
78223
امام جمعه گالیکش:

ائمه جمعه در انتخاب مسئولین نقشی ندارند/ اهمیت تبیین خدمات دولت

امام جمعه گالیکش گفت: ائمه جمعه در انتخاب مسئولین شهرستانی نقشی نداشته و هیچ گونه مشورتی با آنها نمی شود، چرا در فضای حقیقی و مجازی این حرف ها را می زنید، اینها حق الناس است و توصیه میکنم این شبهه را از ذهنتان پاک کنید .

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام دلبری امام جمعه گفت: ضرورت وفای به عهد و پیمان؛ ریشه‌ی فطری دارد و در سرشت و نهان پاک آدمی در نخستین مدرسه‌ی تربیت که همان سرشت پیراسته الهی است، آن را قرار دادند.

امام جمعه گالیکش گفت: ارتباط ایران اسلامی با کشور هایی مثل چین، روسیه و ... در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، سیاسی و اجتماعی بسیار تاثیرگذار خواهد بود، لذا نباید با هیچ عنوان این ارتباط را با ارتباط ایران اسلامی با آمریکا مقایسه کنیم، چرا که در این ۴۳ سال عمر انقلاب آمریکا و اذناب پلیدش همیشه در حال شیطنت بودند.

وی در در خصوص تحولات اخیر منطقه بین یمن و امارات بیان کرد: اگر شیوخ امارات به خودشان نیایند، چشمانشان را باز نکنند و از خواب بیدار نشوند به زودی متوجه خواهند شد که از کاخ شیشه ای که برای خودشان ساخته اند چیزی باقی نخواهد ماند 

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به قرارگرفتن در آستانه دهه‌ی مبارک فجر به مسئولین ضمن توصیه ای عنوان کرد؛ بسیار خوب است این خدمات همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این مدت برای مردم تبیین کنید، چرا که برخی از افراد مغرض هنوز خوابند و به فکر شاه و شاهزاده هستند .

حجت الاسلام دلبری خطاب به برخی جوانان و رسانه ها متذکر شد: ائمه جمعه در انتخاب مسئولین شهرستانی نقشی نداشته و هیچ گونه مشورتی با آنها نمی شود، چرا در فضای حقیقی و مجازی این حرف ها را می زنید، اینها حق الناس است و توصیه میکنم این شبهه را از ذهنتان پاک کنید .

گفتنی است، مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی های مختلف خود به تبیین خدمات نظام برای مردم از سوی مسئولان تاکید کرده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.