1402-08-02 13:15
823
0
87116
  فرماندار کلاله مطرح کرد:

برتری نیروهای انقلاب بر رسانه‌های معاند

فرماندار کلاله گفت: در سال‌های اخیر و به‌واسطه تأکید مقام معظم رهبری، ورود نیروهای انقلابی به فضای مجازی، ورودی مقتدرانه بوده است.

 فرهاد شیبک در گفتگو با خبرنگار ما در بیان آخرین وضعیت رسانه‌های داخلی و خارجی و میزان تأثیرگذاری آن بر جامعه، گفت: خوشبختانه با توجه ویژه مقام معظم رهبری بر فضای مجازی و اهمیت ورود نیروهای انقلابی به این فضا و تغییر معادلات به نفع کشور و جوامع اسلامی، در سال‌های اخیر شاهد ورود مقتدرانه نیروهای انقلاب به فضای مجازی بوده‌ایم.

 وی افزود: با توجه به اینکه فضای مجازی و بسترهای آن در دست دشمنان انقلاب است؛ آنها با خط‌دهی به رسانه‌های برخط توطئه‌های خود را به‌صورت جنگ ترکیبی و جنگ نرم اجرا می‌کنند.

 فرماندار کلاله تأکید کرد: در همین موضوع اغتشاشات کشور، به‌گونه‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه جوسازی می‌شد که اگر مردم در کف خیابان فعالیت‌های روزمره خود را انجام نمی‌دادند و بر اوضاع واقف نبودند؛ فکر می‌کردند انقلاب و نظام سرنگون شده است.

 وی ادامه داد: اما برخلاف فضای مجازی، در فضای حقیقی هیچ خبری از اخبار، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در خصوص تجمعات نبود و شهرهای کشور در آرامش به سر می‌برد.

 شیبک تصریح کرد: در مقابل جوسازی و دروغ‌های رسانه‌های بیگانه، رسانه‌های داخلی و نیروهای انقلاب نیز به‌گونه‌ای مقتدرانه و به‌موقع وارد عمل شدند که توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شد.

 وی به ضرورت تقویت زیرساخت‌های کشور در حوزه ارتباطات اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت‌های کافی برای بومی‌سازی برخی از نرم‌افزارها با سرعت و کیفیت مورد انتظار مردم ایجاد شود و اگر وجود دارد تقویت شود تا به‌واسطه آن حداقل با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که در برخی پیام‌رسان‌های خارجی انجام می‌شود؛ مقابله شود.

 فرماندار کلاله با تأکید بر اینکه لازمه اصلی جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان، سواد رسانه است؛ گفت: باید سواد رسانه مردم به حدی برسد که دروغ از واقعیت را تشخیص داده و حتی برای مقابله با آن، راهکار و تولید محتوا قوی داشته باشند.

 شیبک در پایان گفت: لازم است تا از نیروهای فعال انقلابی که به‌عنوان افسران جنگ نرم در حال خدمت به مردم کشور هستند؛ حمایت‌های لازم صورت گیرد و برای تقویت هر چه بیشتر آنها از سوی دولت برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.