1401-05-24 09:36
552
0
81196
نائب رئیس سابق حرکة النجباعراق:

به دنبال تشکیل ارتش جهانی هستیم

نائب رئیس سابق حرکة النجباعراق گفت: در حال حاضر این محور با مرکزیت ایران شکل گرفته است و شاهد حرکت به سمت تشکیل یک ارتش مقاوم جهانی هستیم که باید غیرمسلمانان و غیرعرب‌ها نظیر کوبا، ونزوئلا، آمریکای لاتین و آفریقا نیز به آن بپیوندند.

به گزارش گلستان ما؛ مراسم گرامیداشت روز مقاومت اسلامی در مصلای محمد رسول الله (ص)در شهرستان مینودشت و با حضور شیخ یوسف الناصری نائب رئیس سابق حرکة النجباعراق، امام جمعه،فرماندار،فرمانده سپاه و مسئولین شهرستان برگزار شد.

شیخ یوسف الناصری در جمع مردم ولایت مدار مینودشت در رابطه با محور مقاومت اظهار داشت: در حال حاضر این محور با مرکزیت ایران شکل گرفته است و شاهد حرکت به سمت تشکیل یک ارتش مقاوم جهانی هستیم که باید غیرمسلمانان و غیرعرب‌ها نظیر کوبا، ونزوئلا، آمریکای لاتین و آفریقا نیز به آن بپیوندند.
وی اضافه کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) خواستار تشکیل حزب مستضعفان برای آزادی قدس بود؛ گام اول برای رهایی فلسطین، تشکیل یک ارتش جهانی است که همه آزادگان جهان در آن عضو شوند و قابل ذکر است که نُجَباء هم جزئی از محور مقاومت است و افتخار می‌کند در هر جا که مقاومت ضروری بداند، حضور یابد.

شیخ الناصری ادامه داد: محور مقاومت با رهبری انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپاه پاسداران و مشارکت تمام گروه‌های مقاومت اسلامی شکل گرفته است؛ ولی دولت‌های منطقه مانع فعالیت این گروه‌ها هستند؛ ما باید این نظام‌های خودباخته در برابر اسرائیل را از معادله خارج کنیم.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.