1399-10-18 11:49
1103
0
72515
امام جمعه شهرستان مینودشت:

حمله به عین الاسد پایان کار ما نیست/ هیمنه پوچ آمریکا را ایران آشکار کرد

حجت الاسلام رضا کشیری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ حمله به عین الاسد تنها سیلی کوچک جمهوری اسلامی ایران بود و مسلما این پایان کار ما نخواهد بود.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام رضا کشیری، امام جمعه شهرستان مینودشت در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، اظهار داشت: دشمنان این نظام و انقلاب ثابت کرده اند که هر جا توان مقابله با ملت ایران را ندارند؛ دست به ترور و اقدامات مذبوحانه می زنند.

وی افزود: ترور یک شخصیت نظامی مهمان در کشور عراق، اوج ذلت و حقارت سردمداران آمریکایی را نشان می دهد که به جای رویارویی با توان سخت افزاری و نرم افزاری جمهوری اسلامی ایران، دست به چنین اقداماتی می زنند.

امام جمعه شهرستان مینودشت تصریح کرد: پس از جنگ جهانی، ایران اولین کشوری بود که بطور مستقیم به پایگاه های آمریکا حمله کرد و قدرت پوشالی این کشور مدعی را آشکار کرد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت لزوم جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خاک و ناموس خود از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد؛ متذکر شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ حمله به عین الاسد تنها سیلی کوچک جمهوری اسلامی ایران بود و مسلما این پایان کار ما نخواهد بود.

حجت الاسلام کشیری تاکید کرد: آمران و عاملین شهادت سردار سلیمانی همانطور که ولی امر مسلمین و مقامات نظامی ایران متذکر شدند؛ باید قصاص شوند و برای جلوگیری از چنین اقداماتی از سوی دشمنان، اقدامات لازم مبذول شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.