1400-11-27 16:53
752
0
78680
رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان

رسانه‌های انقلابی گلستان بلندگوی امید آفرینی و همدلی باشند

رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان با اشاره به نقش آفرینی مثبت رسانه گلستان ما گفت: رسانه‌های انقلابی گلستان بلندگوی امید آفرینی و همدلی باشند.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل تیموری عصر امروز در دهمین سالروز تشکیل پایگاه خبری و تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: این رسانه در ۱۰ سال گذشته به خوبی توانسته مسئولیت خود را در حوزه خبری انجام دهد.

وی مطالبه گری را از مولفه‌های شاخص رسانه ها برشمرد و افزود: آنها به عنوان رابط بین مردم و مسئولان به شمار می روند صدای رسای مردم را منعکس می‌کنند و می توانند بازوان فکری مسئولان نیز باشند و شرط آن حمایت و اهمیت بخشیدن به حوزه رسانه و افرادی است که در این عرصه فعالیت می کنند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان ادامه داد: وقتی بنا است در رسانه ای مطالبه گری داشته باشیم قطعا بدون مطالعه حرفی نخواهیم زد و مطالعه و تحقیق در آن زمینه انجام می شود و لذا مسئولان می‌توانند از این گزارشات بهره مند شوند.

تیموری با تاکید بر اینکه رسانه‌های انقلابی گلستان بلندگوی امید آفرینی و همدلی باشند، ابراز کرد: خانه مطبوعات به عنوان لیدر رسانه‌های فعال باید تلاش کند یک دلی و یک صدایی در حوزه رسانه های انقلابی تقویت شود.
وی خطاب به مسئولان تصمیم گیر استان بیان کرد: رسانه های انقلابی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب و تبیین سخنان مقام معظم رهبری عمل می کنند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.