1402-07-29 11:24
757
0
87061
 کارشناس مسائل سیاسی خبر داد:

 رسانه‌های معاند نقشی در معادلات کشورها ندارند

 کارشناس مسائل سیاسی گفت: با هوشیار شدن مردم و شکست توطئه‌های دشمنان، رسانه‌های بیگانه جایی در معادلات مردمی ندارند.

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: پس از جنگ سخت، دشمنان با شکست در میدان روی به جنگ نرم با جمهوری اسلامی ایران آورده است.

 وی افزود: جنگ نرم دشمن در حال حاضر جنگ ترکیبی است این جنگ به‌وسیله رسانه‌ها تقویت می‌شود و دشمن با توجه به اینکه تمام بسترهای لازم برای کنترل و هدایت اذهان عمومی را برخوردار است؛ در برخی کشورها به این واسطه به اهداف خود رسیده است.

 کارشناس مسائل سیاسی در گلستان، تأکید کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با بسترسازی و همچنین مقابله در فضای مجازی و رسانه‌ای توانسته است توطئه‌های دشمنان را برملا و خنثی کند.

 محمدی تصریح کرد: سواد رسانه یکی از راه‌های مقابله با توطئه‌های ترکیبی دشمنان است و با توجه به اینکه دشمن خانواده و بنیان خانواده را هدف قرار داده است؛ لازم است تا در این حوزه اقدامات مؤثری از سوی مسئولین ذی‌ربط انجام شود.

 وی گفت: در حوزه رسانه و صداوسیما نیز باید با واکنش سریع و به‌موقع توطئه دشمنان را خنثی کرد؛ همان‌طور که در جریان اغتشاشات با واکنش سریع رسانه‌های کشوری و استانی در بسیاری از موارد جوسازی دشمنان و دروغ‌های آنها خنثی و آشکار شد.

 کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: با هوشیار شدن مردم و شکست توطئه‌های دشمنان، رسانه‌های بیگانه جایی در معادلات مردمی ندارند و بزرگ‌ترین ننگ برای رسانه‌های معاند این است که قوی‌ترین تحلیلگران آنها در برنامه‌های زنده آنها به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اذعان می‌کنند.

 وی در پایان تأکید کرد: متأسفانه جوسازی و تحریک این رسانه‌ها و فریب‌خوردن برخی از جوانان و از سویی اقدامات مخرب ضدانقلاب در اغتشاشات سال‌های اخیر خسارت زیادی به کشور وارد کرد و در برخی از موارد با حمایت و پوشش رسانه‌های معاند سعی بر آن شد که کشته‌سازی دشمنان به نام نیروهای انقلابی و نظامی کشور تمام شود؛ اما با هوشیاری مردم، دوران امپراطوری رسانه‌های معاند پایان‌یافته است و مردم با بصیرت کافی و در میدان بودن، نیازی به دروغ‌ها و شایعات آنها ندارند.

 انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.