1402-07-16 11:41
581
0
86819
 فرماندار مراوه‌تپه:

 شمارش معکوس پایان ظلم آغاز شد

فرماندار شهرستان مرزی مراوه‌تپه گفت: هر ظلمی پایانی دارد؛ و شمارش معکوس پایان رژیم کودک کش صهیونیستی نیز آغاز شده است.

به گزارش گلستان ما، لقمان قربانی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: مردم فلسطین سال‌ها به امید روزی که از چنگال ظلم خلاص شوند؛ با رژیم کودک کش و متجاوز صهیونیستی با دست‌خالی مبارزه کردند.

 وی افزود: مسلماً برای رهایی کامل از این رژیم نیازمند همبستگی و تشکیلات بودند که خوشبختانه گروه‌های مختلف مبارز فلسطینی‌ها حاصل این همبستگی و اراده ملت فلسطین است.

 فرماندار اهل‌سنت شهرستان مراوه‌تپه با اعلام حمایت از اقدامات روز گذشته رزمندگان مقاومت، گفت: هر جایی که نام سردار دل‌ها جاری باشد؛ ظلم در آن منطقه پایدار نخواهد بود و مسلماً خط و مشی سردار سلیمانی پایان‌بخش رژیم غاصب خواهد بود.

 قربانی تأکید کرد: طوفان الاقصی نشان داد که مسلمانان در مقابل هیچ ظلمی برنمی‌تابند و اگر لازم باشد؛ مانند طوفان و سیل بر سر آنها حاضر می‌شوند و در نهایت با صبر و درایت و غیرت خود ریشه ظلم را خشک می‌کنند.

 فرماندار مراوه‌تپه تأکید کرد: پیشرفت گروه‌های مقاومت و نفوذ آنها به شهرک‌ها و اسیر گرفتن ارشدهای نظامی این رژیم غاصب نشان داد که آنها طبل تو خالی هستند.

 وی در پایان گفت: مردم مسلمان فلسطین سال‌ها است که زجر می‌کشند و زیر گلوله‌های این رژیم غاصب شهید می‌شوند؛ لذا با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند و بر اینکه نابودی اسرائیل نزدیک است؛ باید کشورها و جوامع مسلمان با حمایت از گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، نقشی در نابودی اسرائیل داشته باشند تا در نهایت شاهد فلسطینی آزاد باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.