1402-03-04 20:05
620
0
85086
معاون استاندار گلستان در مراسم معارفه فرماندار جدید بندرترکمن:

عدالت انتصابات در دولت سیزدهم اجرا شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: عدالت در همه حوزه ها مورد تاکید دولت سیزدهم بوده و عدالت انتصابات در استان گلستان به خوبی در حال اجرا است.

به گزارش گلستان ما؛ سیدعلی مهاجر در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: شهرستان آق‌قلا سابقه درخشانی در طول مدت پیروزی انقلاب اسلامی داشته و مردم این شهرستان در همه عرصه‌های انقلاب حضور پررنگ و مشارکت حداکثری داشتند.

وی تصریح کرد: در مرام‌نامه اعتقادی مدیران نباید توان آنها به میزان امکانات موجود باشد بلکه باید با توکل به خدا و تلاش جهادی برای خدمت به مردم گام بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی خود فرهنگ، باورها و تردیدهای مردم ایران اسلامی را نشانه گرفته و در این مسیرهر کس که اعتقاد و باور قوی و قلبی داشته باشد می تواند در مقابل این جنگ مقاومت کرده و پیروز شود.

وی بیان کرد: شهرستان بندرترکمن ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری دارد و مردم شهرستان بندرترکمن بدانند که رشد و توسعه این شهرستان در گرو توجه به جزیره آشوراده، لایروبی خلیج گرگان و توجه به مناطق گردشگری بوده و استاندار گلستان برای رشد، پویایی و پیشرفت شهرستان در حال جنگ است.

مهاجر گفت: دولت سیزدهم و استاندار گلستان برای توسعه و رشد استان و خدمت صادقانه به مردم در برابر همه ناملایمات ایستاده و برای احقاق حق مردم استان تمام قد می‌جنگد.

در این مراسم از زحمات عبدالغفور غراوی فرماندار سابق تجلیل و نورمحمد جعفری به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.