1400-11-27 16:44
732
0
78678
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

مجموعه گلستان ما دیده بان شفافیت در گلستان است

مقسم گفت: مجموعه گلستان ما را به عنوان دیده بان شفافیت در استان گلستان می بینم و از این بابت در خصوص تذکراتی که به شورای شهر گرگان و مدیریت شهری داشته تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش گلستان ما؛ حجت مقسم عصر امروز در دهمین سالروز تشکیل پایگاه خبری و تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: ایمان و معرفت نیز مصادقی از نور است و وقتی ایمان با معرفت ترکیب می شود نتیجه بخش خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: گلستان ما یک چشمه جوشان معرفت است و می تواند مرجع رسانه های دیگر باشد، شاید یکی از ویژگی های خوب گلستان ما زلال بودن و مرجع بودن آن است.

مقسم بیان کرد: گلستان ما دغدغه مند است و مسائل حل نشده را در گلستان ما شاهد بودیم و چه زمانی که تعریف و تمجید می کرد و چه مورد نقد قرار می داد، یکی دیگر از ویژگی های گلستان ما حرکت به سمت خرد جمعی است و این را در رفتار دوستان تحریریه این مجموعه می توانیم ببنیم.

وی افزود: بحث امید آفرینی نقش آفرین بوده و چه در معرفی یک کارآفرین کوچک و چه کارخانه بزرگ ر این مسیر گام بردارد.

این مقام مسئول بیان کرد: شفافیت، پاک دستی، شورای مردمی، مطالبه گری از موضوعات و شعارهایی است که در شورای اسلامی شهر گرگان دنبال کردیم و می توانیم آن را در رسانه ای مردمی مثل گلستان ما منعکس کنیم.

مقسم تاکید کرد: مجموعه گلستان ما را به عنوان دیده بان شفافیت در استان گلستان می بینم و از این بابت در خصوص تذکراتی که به شورای شهر گرگان و مدیریت شهری داشته تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.