1400-11-27 16:56
725
0
78681
فعال اجتماعی استان گلستان:

مطالبه گری در گلستان ما باید قرارگاهی باشد

لشکربلوکی گفت: باید به صورت قرارگاهی در حوزه رسانه کار شود و باید رسانه ای مثل گلستان ما مطالبه گری را به صورت قرارگاهی داشته باشد.

به گزارش گلستان ما؛ مجتبی لشکربلوکی عصر امروز در دهمین سالروز تشکیل پایگاه خبری و تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: باید به صورت قرارگاهی در حوزه رسانه کار شود و باید رسانه ای مثل گلستان ما مطالبه گری را به صورت قرارگاهی داشته باشد.

فعال اجتماعی استان گلستان ادامه داد: مطالبه گری هزینه دارد و در یک دهه اخیر دیدیم که دوستان ما براساس برخی اخبار و گزارش ها مجبور شدند در راه روهای دادگستری حضور پیدا کنند.

لشکربلوکی بیان کرد: رسانه های بی شناسنامه چهره ای کری از استان نشان می دهد و این مسئله باعث گریز سرمایه گذار می شود و اگر می خواهیم سرمایه گذاری جذب شود به توسعه و پیشرفت استان رسانه ها باید چهره خوب از استان از مطرح کنند تا سرمایه گذاران رقبت برای سرمایه گذاری در استان داشته باشند.

وی افزود: مسئولان باید قول های قبل از انتصاب و یا انتخاب خود توجه داشته باشند و اگر مطالبه گری از سوی رسانه ها انجام می شود نباید ناراحت شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رسانه ها روابط عمومی دستگاه ها نیست و باید مطالبات مردمی بپردازند و مسئولان نباید از مطالبه به حق مردمی رسانه ها بترسند و ناراحت شوند.

لشکر بلکوی تاکید کرد: این مطالبه گری کمکی به ارتقاء دستگاه اجرایی می کند تا بتوانیم در مسیر دولت اسلامی قرار بگیریم و بتوانیم به تمدن نوین اسلامی برسیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.