1402-03-28 01:18
581
0
85397
تغییرات در دادگستری استان گلستان ادامه دارد؛

معرفی دادستان‌های جدید شهرستان‌های ترکمن و گمیشان

رئیس کل دادگستری گلستان امروز، حکم دادستانی شهرستان ترکمن را به محمدجواد ابراهیمی و دادستانی شهرستان گمیشان را هم به حسین کریم پور ابلاغ کرد.

به گزارش گلستان ما؛ حیدر آسیابی امروز شنبه ۲۷ خرداد در مراسم معرفی دادستان‌های جدید این شهرستان‌ها که جداگانه برگزار شد، گفت: حضور میدانی در حوزه قضایی، پیگیری حقوق عامه و کمک به تحقق شعار سال از طریق حمایت از واحد‌های تولیدی سه ماموریت اصلی دادستان‌ها است.

آسیابی، از تلاش‌های دادستان‌های پیشین این حوزه‌ها هم قدردانی کرد و گفت: انتخاب مدیران جوان و انقلابی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و به منظور بهبود خدمت به مردم و تحقق ماموریت‌های دستگاه قضایی است که خوشبختانه در این مسیر تاکنون موفق عمل شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان از پیگیری برای تسریع ساخت ساختمان جدید دادگستری گمیشان خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای احداث ساختمان جدید تامین گردیده و امیدواریم تا پایان امسال تکمیل و خدمات به مردم در فضای بهتری ارائه شود.

وی افزود: بازدید‌های میدانی که با تاسی از شهید سلیمانی در دستور کار قرار گرفته است نتایج خوبی بدنبال داشته است که از جمله آن می‌توان به صدور سند تفکیکی شهرک صنعتی، شروع بازسازی ریل در مسیر بندرترکمن و پل راه آهن و حل مشکل اسکله و بازارچه بندرترکمن اشاره کرد.

وی ادامه داد: طرح‌های گردشگری بندرترکمن از جمله آشوراده از حمایت جدی دستگاه قضایی برخوردار است و باید نمایندگان همه قوا در استان برای حل مشکلات و توسعه استان هم افزایی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری گلستان از پایان فاز حقوقی پتروشیمی گلستان هم خبر داد و گفت: جرقه کار پتروشیمی در سفر استانی رئیس قوه قضاییه به گلستان و تفویض اختیارات ویژه به استان، زده شد و با تعامل و همکاری سه قوه موانع حقوقی آن که فاز حقوقی محسوب می‌شد به پایان رسید.

آسیابی گفت: ورود به فاز اجرایی پتروشیمی در گرو حل فاز حقوقی بود که خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی دادگستری استان حل شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.