1402-12-14 13:54
523
0
89023
در گفتگو با گلستان ما مطرح شد؛

نظر منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم در خصوص تحول در مجمع نمایندگان گلستان

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم در خصوص تحول در مجمع نمایندگان گلستان گفت: اعتقاد به وحدت و همگرایی داریم و حتی داوطلبانی که پیروز انتخابات نشدند می‌توانند به پیشرفت و آبادانی گلستان کمک کنند.

 رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو اختصاصی خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: مردم ایران و مردم استان گلستان و حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا به دستور ولی‌امر مسلمین خود غوغا کردند، گلستان رنگین‌کمان اقوام است و باید به این غیرت و اعتقاد مردم دست‌مریزاد گفت.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم ادامه داد: این مردم دشمن را سربزنگاه خفه می‌کنند و با حضور خود تیری بر قلب دشمن زدند، نگران حضور مردم را در انتخابات نبودم، اقتدار امنیت و آسایش و قدرت جمهوری اسلامی ایران را یکبار دیگر در قامت دموکراسی و جمهوری اسلامی نشان دادند.

سنگدوینی با اشاره به تحولات مجمع نمایندگان استان گلستان ابراز داشت: اعتقاد به وحدت، همراهی و همگرایی دارد و بین همه احزاب و اعتقادم بر این است که حتی اگر داوطلبی که در انتخابات پیروز نشده می‌تواند به ما کمک کند برای پیشرفت و آبادانی استان پای‌کار بیاید و دست خود را به‌سوی همه دراز می‌کنیم.

وی افزود: تلاش‌های مجمع نمایندگان در این دوره تمام نشده بخشی از اقدامات مثل پتروشیمی، منطقه آزاد و جاده مواصلاتی و آبادانی روستاها و گردشگری باقی‌مانده و تا پایان دوره یازدهم مجلس پای‌کار خواهیم بود.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم ابراز داشت: موضوع مثل خلیج گرگان و شیرین‌سازی آب دریا را پیگیری می‌کنیم، باید منابع لازم برای اتمام این پروژه‌ها که منجر به اشتغال و توسعه استان می‌شود پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی اقتصاد و اشتغال استان رونق پیدا کند قطعاً درآمد استان افزایش پیدا می‌کند و از این طریق می‌توانیم عقب‌ماندگی استان را نسبت به کشور کاهش دهیم.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم یادآور شد: چند برنامه است که مردم در این ایام تبلیغات از ما انتظار داشتند، موضوع تله‌کابین و مجوزات آن بیش از ۹۵ درصد پیش رفته است و باید محیط‌زیست آخرین نظر خود را ارائه کند؛ از رئیس‌جمهور در شورای اداری جویای این مسئله بودیم و در زمان عزیمت به تهران در سفر به استان گلستان دراین‌خصوص تأکید کرد.

سنگدوینی ابراز داشت: یکی دیگر از مسائل راه‌آهن گرگان به مشهد است که چند بار کلنگ خورده و از پروژه‌هایی که بر زمین باقی‌مانده و یک بخش دیگر پروژه راه‌آهن اینچه‌برون به شاهرود است و می‌توانیم یک کریدور حمل نقل اقتصادی تبدیل کنیم.

وی افزود: در بخش کشاورزی نیز برای‌آنکه کشاورزان ما اقتصادشان حل شود باید باتوجه‌به خشکسالی و کمبود منابع آبی باید به سمت آبیاری نوین برویم و باید این مسائل را پیگیری کنیم .

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم یادآور شد: در بحث صنایع تبدیلی بخش کشاورزی نیز حائز اهمیت است و یک مقدار باید دستخوش تغییر شود و بخش خصوصی وارد مدار شود و شیرین‌سازی آب دریا و سدنرماب و میرداماد را در استان و پروژه‌هایی که باید به این سمت حرکت کنیم.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.