1400-02-16 20:54
1106
0
74484
فرمانده سپاه مینودشت:

هم پیمانی با اسرائیل خیانت به جهان اسلام است/ اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود

عباس خسروی گفت: در حقیقت روز جهانی قدس کلیدی برای بازگرداندن تکاپو به موضوع فلسطین است این در حالی است که برخی کشور های خائن مسیر ارتباط با رژیم صهیونیستی و مبارزه با محور مقاومت را در پیش گرفتند.

به گزارش گلستان ما؛ عباس خسروی، فرمانده سپاه شهرستان مینودشت در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود
روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیستهای غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین می باشد.

وی در ادامه افزود: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زور ‌مداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل بوده و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود، در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه مینودشت اظهار کرد: قدس یک کلمه بین‌المللی اسلامی است و این مناسبت روزی است که مردم ایران به همراه ملت های مشتاق و مسلمان، حرف حقی را فریاد می کند، حرفی که استکبار برای پنهان کردن آن و حذف فلسطین از نقشه جهانی افزون بر 60 سال تلاش کرد.

وی در پایان گفت: در حقیقت روز جهانی قدس کلیدی برای بازگرداندن تکاپو به موضوع فلسطین است این در حالی است که برخی کشور های خائن مسیر ارتباط با رژیم صهیونیستی و مبارزه با محور مقاومت را در پیش گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.