1402-07-12 17:20
476
0
86755
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خبر داد؛

همیاری 50 ذی‌حساب مالی برای ترویج ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از حضور ۵۰ ذی‌حساب مالی برای اختصاص یک درصد اعتبارات ادارات به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمدعلی طالع زاری در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: ۵۰ ذی‌حساب مالی به منظور اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان همکاری می کنند.

 وی در تشریح این خبر گفت: طبق بند الحاقی (۳) تبصره ۹ که به تصویب نمایندگان رسید، به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار شهادت و یکپارچه‌سازی حکمرانی در ترویج و همچنین بسط و گسترش مفهوم ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت به‌عنوان سبک زندگی فاخر و مشارکت دستگاه‌ها در این امر خطیر، کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مکلف‌اند، حداقل یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را به استثناء فصول (۱) و (۶)، برای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران، مطابق دستورالعمل اجرایی که توسط شورای‌عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه و ابلاغ می‌گردد، هزینه نمایند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: 30 درصد از منابع این بند به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص‌یافته تا به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی هزینه گردد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.