1402-07-17 10:50
535
0
86841
فرماندار کلاله:

 هیمنه پوشالی صهیونیست درهم شکست

 فرماندار کلاله گفت: گروه مقاومت ثابت کرد که قدرت به ادعا نیست و در عمل پشت ادعاهای واهی صهیونیست، هیمنه پوشالی وجود دارد.

فرهاد شیبک امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به تحولات فلسطین اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین سال‌ها است که با آوارگی و ظلم رژیم غاصب اسرائیل دست‌وپنجه نرم می‌کنند و در این راستا هزاران شهید تقدیم کردند.

 وی افزود: مسلماً ابرقدرتی در مقابل مردمی که سلاح آنها تنها سنگ و چوب است، آسان است و زمانی قدرت پوشالی یک مدعی آشکار می‌شود که در مقابل یک گروه مسلح و مجهز قرار گیرد.

 فرهاد شیبک ادامه داد: اسیر گرفتن نظامی یک رژیم مدعی و اسارت صدها تن از نظامیان و کشته‌شدن آنها، نشان داد که نه‌تنها گنبد آهنین بلکه خود رژیم صهیونیستی به تعبیری با یک سطل آب مسلمانان بساط آن برچیده می‌شود.

فرماندار کلاله تأکید کرد: تحقیری بالاتر از این نیست که رژیم مدعی حمله به ایران قوی، توسط گروه مقاومت غافلگیر و زمین‌گیر شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: مسلماً وقتی اراده مردم و گروه‌های مقاومت بر این است که به ظلم این رژیم در حق خود پایان دهند؛ کشورهای و جوامع اسلامی نیز باید در کنار مردم این کشور به حمایت از گروه‌های مقاومت بلند شوند تا این غده سرطانی هر چه زودتر از زمین برداشته و حذف شود.

فرماندار کلاله گفت: گروه مقاومت ثابت کرد که قدرت به ادعا نیست و در عمل پشت ادعاهای واهی صهیونیست، هیمنه پوشالی وجود دارد.

 وی در پایان گفت: مردم ایران با برگزاری مراسم مختلف و نورافشانی در سطح شهرها و فریاد مرگ بر اسرائیل، حمایت خود را به‌صورت معنوی از مردم و گروه‌های مقاومت فلسطین ابراز کردند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.