1400-11-24 18:19
1283
0
78627
در پی کلنگ زنی زیر گذر کاشانی:

واکنش سخنگوی شورای شهر گرگان به پروژه غیر قانونی شهرداری/ نگرانی های اعضای شورا ناشی از رفتارهای نمایشی رییس شورا و شهردار گرگان

حجت مقسم در خصوص متن دعوت نامه رییس شورای شهر و شهردار گرگان نسبت به کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح کاشانی گرگان اظهار کرد: سوال برای من و دیگر اعضای شورای شهر این است کلنگ زنی پروژه ای که فاقد اعتبار است چه مفهومی دارد؟

به گزارش گلستان ما؛ حجت مقسم در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص متن دعوت نامه رییس شورای شهر و شهردار گرگان نسبت به کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح کاشانی گرگان اظهار کرد: سوال برای من و دیگر اعضای شورای شهر این است کلنگ زنی پروژه ای که فاقد اعتبار است چه مفهومی دارد؟

عضو شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: ادامه روند پاسخگو نبودن شهردار در مورد عملکرد مالی به جایی رسیده که بدون ارائه طرح در شورا و تصویب آن ، به دنبال کلنگ زنی پروژه ای بزرگ است.

وی افزود: برخی رفتارهای نمایشی و غیر قانونی شهردار و متاسفانه همراهی نامتعارف رئیس شورا باعث نگرانی اعضای شورا شده و ما را بر این وا داشته تا راه چاره ای جدی بیندیشیم.

سخنگو شورای شهر گرگان ابراز کرد: برخی مدعیان در زمان مدیریت اسبق شهرداری گرگان مدعی بودند که احداث زیرگذر فاقد توجیه فنی است و دیگر کسی در دنیا زیرگذر احداث نمی کند اما چطور حالا به دنبال احداث زیر گذر رفته اند؟

مقسم با بیان اینکه مردم شرق گرگان خواستار بازگشایی کوی طبیعت برای کاهش بار ترافیکی هستند، عنوان کرد: این موضوع و خواسته مردم بارها مورد تاکید بیشتر اعضای شورا قرار گرفته است.

وی گفت: بنده ضمن اینکه کلنگ زنی این پروژه را غیرقانونی می دانم بلکه قطعا آن را بازی با احساسات مردم دانسته و آن را به صورت جد پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.