1401-11-17 10:42
355
0
83420
امام جمعه بندرترکمن:

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است/ نقش نفوذی‌ها در ضعف‌های کشور پررنگ است

امام جمعه بندرترکمن گفت: دشمن به دنبال آن است که شرایط قبل از انقلاب را وارونه نمایی کند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام منصوری در گفتگو با گلستان ما گفت: ۴۴ سال از انقلاب می‌گذرد و باید ببنیم قبل از انقلاب چه بودیم و امروز به کجا رسیدیم  جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری بیان کردند این مهم است.

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد:  دشمن به دنبال آن است که شرایط قبل از انقلاب را وارونه نمایی کند، رضاخان گرچه برای مردم ما قلدر بود و برای دشمنان ما قلدر نبود و ۲۴ ساعت ارتش قدرتمند رضاخان نتوانست در برابر دشمنان دوام بیاورد.

منصوری بیان کرد: ۴۴ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و انواع اقسام تحریم و تهدیدهای نظامی را شاهد بودیم ولی یک وجب از خاک این کشور را به دشمنان ندادیم.

وی گفت: انتظار این است که تلاش‌ها برای شهرستان بندرترکمن بیشتر شود ولی ما در طول انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی در این منطقه از تامین آب و برق و گاز  شاهد بودیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: قبل از انقلاب انگلیس و آمریکا برای ما تصمیم می گرفتند و وقتی ناو آمریکا به خلیج فارس وارد می‌شد همه کشورها از حضور آن  می‌ترسیدند.

منصوری بیان کرد: امروز ما در خلیج فارس چه موقعیتی داریم، با چند اخطار ناو آمریکایی‌ها از خلیج فارس خارج می‌شود و نفت کش ما را اگر مصادره می شود بچه‌های تکاور ما آن را پس می‌گیرند.

وی ابراز داشت: این در حالی است که ما در ابتدای انقلاب چیزی نداشتیم که بتوانیم از کشور دفاع کنیم، امروز به نقطه‌ای رسیدیم که تجهیزات خود را به روسیه می‌فروشیم و این در حالی است که سبک‌ترین سلاح را نمی‌توانیم بسازیم.

امام جمعه بندرترکمن تاکید کرد: ضعف‌های درونی در کشور به نیروهای نفوذی برمی‌گردد که باید اصلاح شود، قدرت سیاسی ما در جهان اصلا قابل قیاس با قبل نیست.

منصوری ابراز داشت: توزیع خدمات باید عادلانه باشد و به مردم شهرستان بندرترکمن توجه شود، در اغتشاشاتی که در کشور رقم خورد مردم شهید پرور بندرترکمن حامی انقلاب بودند و به سهم خود  از مردم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.