1394-10-06 06:11
2133
0
25069
میلاد وطنی در گفتگو با روزنامه اماراتی :

آخرین وضعیت تکواندوکار گرگانی دور از وطن: از حضور در تیم الوحده امارات صددرصد راضی هستم/ بدترین روزهای ورزشی ام را سپری می کنم

از كشور امارات و شهر دبی و مردمان اينجا بسيار رضايت دارم و هيچگونه مشكلی را ندارم. امكانات فراهم بوده و دغدغه تمرين و امكانات ندارم و از همین طریق از مسئولان كشور امارات و امنيت دبی تشكر می كنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپورت گلستان ؛ میلاد وطنی تکواندوکار اصالتاً گرگانی تیم الوحده امارات است که حدود دوسالی می شود در این تیم اماراتی بازی می کند و همراه این تیم به موفقیت هایی دست پیدا کرده که کسب مدال برنز در مسابقات تاجیکستان آخرین افتخار وی محسوب می شود.

وطنی که چندماهی است گرفتار آسیب دیدگی شده روز گذشته به صورت تلفنی با یکی از روزنامه های چاپ دبی گفتگویی ترتیب داده است که متن آن در ادامه می آید:

شما بازيكن ايرانی تيم تكواندو الوحده هستید، ابتدا خودتان را معرفی كنيد.

ميلاد وطنی هستم متولد 1990 در ایران شهرستان گرگان. از سال 2000 تكواندو را شروع كردم و به عناوين مختلفی دست پيدا كردم و تا حدودی از عملكرد خودم راضی هستم ولی هنوز به هدفم نرسيدم و در تلاش هستم با توکل به خدا به اين امر دست پيدا كنم.

ميزان رضايت و وضعيت شما در كشور امارات و شهر دبی چگونه است؟

از كشور امارات و شهر دبی و مردمان اينجا بسيار رضايت دارم و هيچگونه مشكلی را ندارم. امكانات فراهم بوده و دغدغه تمرين و امكانات ندارم و از همین طریق از مسئولان كشور امارات و امنيت دبی تشكر می كنم.

مبلغ قرارداد و درصد دريافتی از تيم الوحده و پرداخت ماليات به شُرطه دبی صورت گرفته است يا خیر؟

قرارداد بنده 200 هزار درهم بوده كه مبلغ ۲۳ هزار درهم را به مدير برنامه هایم دادم که وی آن را به عنوان ماليات قراردادم به شرطه (پليس و امنيت) دبی پرداخت كرده است.

ظاهراً آسيب ديدگی شما جدی است و مسابقات جام باشگاه های آسيا كه 50 روز ديگر در شهر دبی برگزار می شود را از دست خواهی داد؟ توضيح دهيد وضعیت شما چطور است؟

بله، متاسفانه آسيب ديدگی ام جدی است و از ناحيه زانو و ACL پای چپ دچار آسيب شده ام و بسیار زیاد ناراحتم كه در مسابقات حساس جام باشگاه های آسيا حضور ندارم. در كنار تيم هستم اما دوست داشتم برای تيم الوحده بازی كنم. با فيزيوتراپی هايی كه در ايران و دبی انجام خواهم داد 4 ماه ديگر به تيم برمی گردم.

چه زمانی آسيب شما بهبود پيدا خواهد كرد و به تيم ملحق می شويد؟

همانطور كه گفتم پزشک بنده در ايران به من تا 5 ماه اجازه فعاليت و مبارزه را نداده است و از این بابت خيلی ناراحت هستم و بدترين دوران ورزشی ام را می گذرانم...

آيا برای تمديد قرارداد سال 2016 الی 2018 رضايت داريد؟

من از مدير باشگاه الوحده، سرمربی و همه دست اندركاران تيم 100 درصد راضی هستم و برای تمديد قرارداد بايد با مدير باشگاه به تفاهم برسيم.

در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید.

از تمام دوستان و مدير برنامه ام در دبی (mr.r.kamran) تقدير و تشكر می كنم و اميدوارم با دعای خير شما و عزيزان هرچه زودتر به ميادين برگردم و مانند دوماه گذشته برای تيم الوحده مدال کسب کنم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.