1394-10-07 06:04
1937
0
25133
بخت والیبال گنبد باز شد؛

اثبات برتری بدون حضور تماشاگر / جواهری پیروز شد

پس از مدت ها ناکامی، شکست های پی در پی و حواشی های پیش آمده برای تیم جواهری گنبد، این بار ورق برگشت و این تیم درهفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر و سالنی بدون تماشاگر المپیک گنبد توانست سایپای کرج را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، در حالی هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام شش دیدار انجام شد که بازرگانی جواهری گنبد بنابر حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال از همراهی تماشاگران خود محروم بود و در یک بازی بدون تماشاگر در سکوت سالن المپیک موفق شد سایپا کرج را با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازات ( ۲۰ بر ۲۵ ، ۲۵ بر ۲۰ ، ۲۵ بر ۲۰ ، ۱۸ بر ۲۵ ، ۱۵ بر ۱۱ ) شکست دهد.

IMG_1036

در این دیدار که حمید راهجردیان ،مهدی نویدی و حسین پورکاشیان به ترتیب بعنوان داور اول ، داور دوم و ناظر فدراسیون بودند عظیم جزیده سرمربی جواهری که در نیم فصل دوم بازیکنانی همچون یوسف توینقلی ، شاهین شهروز، هادی سید نیازی و رسول آقچه لی را بدلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شدند و در اختیار ندارد، اسماعیل مسافر، سخی عیدی، جواد حکمتی، مصطفی باقری،کنعانی و حمید محمد آلق(لیبرو) را بعنوان شش بازیکن اصلی شروع کننده وارد زمین کرد و در سوی دیگر میدان نیز ناصر شهنازی سرمربی سایپا از مجتبی شبان، مجتبی قلی زاده، جواد حسین آبادی، ساسان دژ آرا، علی نوروز پور، و مصطفی حیدری بعنوان شش بازیکن شروع کننده خود استفاده کرد.

ست نخست این دیدار با برتری نارنجی پوشان سایپا آغاز شد و انها با استفاده از تجربه خود توانستند این ست را بخوبی کنترل کنند و در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود پایان ببرند.

IMG_1110

در ست دوم و سوم این بازی شاگردان عظیم جزیده که بی استرس بازی میکردند توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و بهتر از حریف خود بازی کنند و این دو ست را به ترتیب با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شوند.

 

عظیم جزیده از بازیکن های جوان خود رونمایی کرد/متین آق، احسان فرهمند، بهزاد فتوحی فر

در ست چهارم که بازیکنان با تجربه سایپا کمی به خودشان آمده بودند موفق شدند از حریف خود پیشی بگیرند که باعث شد تا عظیم جزیده از بازیکنان جوان خود همچون متین آق،احسان فرهمند، و بهزاد فتوحی فر رونمایی کند که عملکرد قابل قبولی نیز داشتند، و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع سایپا تمام شود.

IMG_1055

ست پنجم این دیدار با دفاع های اسماعیل مسافر و درخشش جواد حکمتی آغاز شد و در نهایت شاگردان عظیم جزیده این ست را نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ پیروز شدند سرانجام بعد از هفته ها ناکامی طعم برد را در خانه و بدون حضور تماشاگران بچشند و موفق به کسب دو امتیاز شوند.

IMG_1091

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

پیکان تهران یک – بانک سرمایه ۳ (۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)

بازرگانی جواهری گنبد ۳ – سایپا تهران ۲ (۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱)

آرمان ورزشی اردکان ۳ – آلومینیوم المهدی هرمزگان صفر (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۳)

شهرداری ارمیه ۳ – ثامن الحجج خراسان صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳)

کاله مازندران یک – متین صالحین ورامین ۳ (۱۸ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۰ بر ۲۵ )

شهرداری تبریز ۳ – گوهر کویر زاهدان صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۲۰)

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.