1395-01-24 12:02
1136
1
30307
هفته ششم لیگ فوتبال ادارات استان :

از انصراف نوسازی مدارس تا شگفتی تیم رسانه ورزش گلستان برابر سپاه نینوا

تیم رسانه ورزش گلستان طی یک شگفتی در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ ادارات استان 3 بر 0 تیم سپاه نینوا را شکست داد و با 15 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما ؛ هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ ادارات استان صبح امروز سه شنبه 24 فروردین ماه با 5 بازی ادامه یافت .

در دیدارهای امروز تیم صدا و سیما صدرنشین این گروه که در بازی قبلی با نتیجه مساوی برابر مخابرات متوقف شده بود ، امروز نیز به یک پیروزی راحت رسید . تیم نوسازی که حریف صدا و سیما در بازی امروز بود به دلیل عدم حضور در میدان 3 بر صفر بازنده اعلام شد .

در دیگر دیدار امروز تیم اداره برق هم توانست تیم نه چندان خوب استانداری گلستان را 2 بر یک شکست دهد و همچنان جایگاه خود را در میانه های جدول حفظ کند .

اداره کل کتابخانه های استان گلستان نیز که تیم متوسطی نشان داده در برابر تیم همطراز خود یعنی دانشگاه منابع طبیعی گرگان به تساوی 2  بر 2 رضایت دادند .

تیم خوب مخابرات هم در آخرین بازی امروز توانست براحتی با نتیجه 4 بر دو از سد گمرک بگذرد و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیده و به صف مدعیان بپیوندد.

اما حساس ترین بازی امروز را تیم های رسانه ورزش گلستان و سپاه نینوا برگزار کردند که شگفتی مسابقات خلق شد .

با توجه به چهار برد پیاپی تیم سپاه نینوا همگان انتظار پنجمین برد این تیم را می کشیدند و تمامی پیش بینی ها هم به سود این تیم بود اما رسانه ورزش با درخشش جواد عموزاد توانست با زدن گل اول شیرازه این تیم مدعی را فرو بپاشد .

این تیم که با دریافت گل اول کلافه شده بود در ادامه بازی در همان نیمه اول دو بار دیگر دروازه خود را توسط قدرت قاسمی و محمد صالحی باز شده دید تا یک شگفتی در لیگ ادارات استان خلق شود .

در نیمه دوم تیم رسانه ورزش با هدایت ولی الله ساور سرمربی خود سعی در حفظ نتیجه داشت که نهایتا این بازی سه بر صفر به سود تیم رسانه ورزش به پایان رسید .

دریافت کارت قرمز و اخراج معین مطلق بازیکن تیم رسانه ورزش ، کارت زرد جواد عموزاد ، توقف های بازی در نیمه دوم و رفتن حشره در چشم صادق موسوی کاپیتان رسانه ورزش به مدت ده دقیقه در طول بازی از حاشیه های این بازی بود .

هم اکنون در این گروه صدا و سیما با 16 امتیاز صدرنشین است و رسانه ورزش با 15 امتیاز در تعقیب این تیم قرار دارد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یوسف

ماشاالله قدرت قاسمی و آقا جواد

0
0
پاسخ
1395-01-25 04:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.