1395-01-23 06:29
1483
0
30211
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان:

انتقال مدیریت به استان خواسته جامعه سوارکاری است/ دنبال سهم خواهی نیستیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان درخصوص مشکلات حوزه سوارکاری گفت: انتقال مدیریت به استان خواسته جامعه سوارکاری است وما به دنبال سهم خواهی نیستیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، بهمن طیبی با بیان این مطب افزود: ما سهم نمی خواهیم، هدف ما این است سوارکاری به جایی برسد، چرا نمی توانید شما در این حوزه سهام دار باشید؟ باید سوارکاری به جایگاه اصلی خود برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: براساس دستور العملی که آمده،اداره کل ورزش و جوانان گلستان مکلف به پیگیری مطالبات حوزه سوارکاری است و درمرحله اول ما بحث واگذاری مدیریت مجموعه سوارکاری به استان را پیگیری خواهیم کرد.

وی  با بیان عدم تعطیلی کورس گفت: کورس همچنان برگزار می شود وعلت تعطیلی یک هفته ای آن هم امنیتی بوده است،ما خواهان تعطیلی کورس نیستیم و مطالبات به حق شما را پیگیری خواهم کرد.

طیبی با اشاره به همت جمعی و مطالبات مردمی، تصریح کرد: نگاهها با اراده شما برگشته است و ما باید با نگاه منطقی به مسائل مطالبه حق شما را داشته باشیم.

وی در ادامه به حمایتهای وزیر ورزش و جوانان و استاندار و و روحیه حق طلبانه وزیر اشاره کرد وگفت: با حمایت وزیر بحث واگذاری مدیریت سوارکاری به این استان قوت گرفته است، اما راه سختی در پیش است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.