1394-07-30 09:08
1498
0
22462
سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد:

تیم جواهری گنبد برای بقا تلاش می کند/ شگفتی ساز لیگ برتر می شویم

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبدکاووس با بیان اینکه هدف اصلی تیم جواهری، بقا در لیگ برتر والیبال است گفت: امسال شگفتی ساز خواهیم شد.

به گزارش گلستان ما، عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی خانگی تیم جواهری گنبد در نخستین هفته لیگ برتر والیبال کشور گفت: باوجود آنکه تیم را در سه روز اخیر بسته ایم، بازی بسیار خوبی انجام دادیم و از بازیکنان راضی هستم.

جزیده افزود: در دو سه روز اخیر تنها چهار ساعت استراحت و بر روی شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم کار کردم و نمی توانستم کار تاکتیکی خاصی انجام دهم.

وی خاطرنشان کرد: با اضافه شدن بازیکنانی نظیر رسول آقچه لی و اسماعیل مسافر به بازی با تیم ثامن الحجج امیدوار شدم و تغییر تاکتیک دادم و وفا زیتونلی را به پست دو آوردم که تجربه وی به کمک ما آمد.

وی با بیان اینکه امروز (چهارشنبه) شرایط سختی بر تیم ثامن الحجج حاکم بود، اظهار کرد: قبل از بازی تنها نکته ای که به بازیکنان می توانستم القا کنم این بود که می توانیم بازی را ببریم زیرا تیم ها در هفته نخست نمی توانند همه توانایی خود را به اجرا بگذارند.

سرمربی تیم جواهری گنبد در مورد شرایط سالن المپیک بیان کرد: جو بسیار خوبی بر سالن حاکم بود و از همه کسانی که ما را تشویق کردند متشکرم. فکر می کنم کسی انتظار چنین بردی از ما نداشت.

احتمال جذب بازیکن در نیم فصل

جزیده درباره تاخیر دوساعته آغاز مسابقه تصریح کرد: به علت اینکه کف سالن را شسته بودند، زمین لغزنده بود و ناظر بازی اجازه شروع مسابقه را نمی داد و حتی ممکن بود بازی به تعویق بیفتد اما با تدابیر انجام شده سالن وضعیت مطلوبی پیدا کرد.

وی در مورد اهداف تیم جواهری در سال جاری گفت: من می خواهم شگفتی ساز شویم و حتی اگر به مرحله حذفی صعود نکنیم و در لیگ باقی بمانیم به نظر من برنده هستیم اما اگر به جمع هشت تیم برتر راه یافتیم شرایط متفاوت می شود.

وی از احتمال جذب یک یا دو بازیکن در تعطیلات نیم فصل خبر داد و افزود: در حال حاضر حدود ۸۵ درصد تیم بومی است و اگر احساس نیاز کنیم و باتوجه به شرایط باشگاه، بازیکن جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم جواهری گنبد تصریح کرد: امسال برای بقا در لیگ تلاش می کنیم و در کنار آن نگاهی به صعود به جمع هشت تیم برتر داریم.

از هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم جواهری گنبد در سالن المپیک این شهر با نتیجه سه بر یک مقابل ثامن الحجج خراسان به پیروزی دست یافت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.