1395-01-23 07:09
1469
0
30216
با حضور معاون رئیس فدراسیون اسب‌دوانی کشور برگزار شد؛

جلسه بررسی مشکلات سوارکاران، مالکان و کورس اسبدوانی گلستان در آق قلا + تصاویر

جلسه بررسی مشکلات سوارکاران، مالکان و مربیان اسب استان گلستان با حضور واردی نایب‌رئیس فدراسیون سوارکاری کشور ، خراسانی معاون ریس فدراسیون اسب‌دوانی کشور در محل فرمانداری شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، جلسه بررسی مشکلات سوارکاران، مالکان و مربیان اسب استان گلستان با حضور واردی نایب‌رئیس فدراسیون سوارکاری کشور ، خراسانی معاون ریس فدراسیون اسب‌دوانی کشور، محمد حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، هیوه چی فرماندار شهرستان آق‌قلا، فیروزی فرماندار بندر ترکمن و مربیان و سوارکاران در محل فرمانداری شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

هیوه چی در این جلسه با تبریک حلول ماه رجب گفت : امیدواریم در سمت و سویی قدم برداریم تا مشکلات مطرح با مذاکرات به نتیجه مطلوب برسیم تا شاهد افزایش کیفیت این ورزش موردعلاقه در منطقه گردیم. ما باید با همکاری تمامی مسئولین دست اندکار و برنامه‌ریزی هدفمند بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت روزافزون ورزش سوارکاری شویم.

حمیدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت : تعطیلی کورس گنبدکاووس حاشیه‌هایی را به دنبال داشت که با صحه‌ی صدر و تأمل بالا مدیریت شد .جلسه با حضور مربیان چابک‌سواران و مالکان اسب‌ها دیروز در فرمانداری گنبد برگزار شد که مباحث این جلسه جمع‌بندی و در جلسه‌ی امروز شهرستان آق‌قلا بررسی خواهد تا به نتیجه‌ی مطلوبی برسیم .

واردی نایب‌رئیس فدراسیون سوارکاری کشور نیز در این جلسه گفت : خواسته‌های مالکان و دیگر عزیزان تماماً در حیطه‌ی اختیارات فدراسیون نیست ولی ما سعی می‌کنیم تمامی مشکلاتی که در اختیارات فدراسیون هست را بررسی و حل کنیم تا نتیجه‌ی خوبی به دست آید.

محمود خراسانی معاون رئیس فدراسیون اسب‌دوانی کشور و برگزارکننده مسابقات کورس در پاسخ به سؤال در خصوص افزایش کم و ناچیز جوایز گفت : به‌هیچ‌وجه این‌گونه نیست و ما افزایش جوایز را در هرسال داریم به‌طور مثال در سال 89 مجموع جوایز 15 میلیون تومان و در سال 90 این مقدار به 20 الی 22 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی افزود : در سال 91 به 26 میلیون و در سال 92 در آق‌قلا به 30 میلیون تومان و سپس به 40 میلیون تومان افزایش پیدا کرد . همچنین مجموع جوایز در سال 93 به مبلغ 52 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

معاون رئیس فدراسیون اسب‌دوانی کشور و برگزارکننده مسابقات کورس در پاسخ به سؤال دیگری گفت : در خصوص آزمایش دوپینگ که در سال‌های قبل در امارات انجام می‌شد هزینه‌های مربوط به خودش را داشته که با انتقال آزمایش‌ها به فرانسه به مدت دو ماه پروسه دریافت جواب طول خواهد کشید و پس‌ازآن جوایز به برندگان تعلق می‌گیرد. این مورد در هر بار 16 میلیون تومان هزینه در بردارد که اگر هزینه‌های دیگر را هم محاسبه کنیم برای سال 1395 یک میلیارد تومان کسری بودجه خواهیم داشت.

 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.