1394-08-09 21:02
3358
1
22894
حاج وحید تجری خبر داد:

هتریک امید گلستان برابر تیم های مازندرانی / امید گلستان، مازندران و نساجی را به هم بافت + تصاویر

تیم فوتبال امید گلستان در یک هوای بارانی با نتیجه 4 بر یک نساجی قائمشهر را شکست داد و با شکست سومین تیم مازندرانی هتریک کرد.

حاج وحید تجری مالک باشگاه امید گلستان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص آخرین وضعیت تیم بعد از بازیهای لیگ برتر استان گلستان گفت : در حال حاضر با جذب چند بازیکن جدید به دنبال تقویت تیم و انجام بازیهای تدارکاتی جدید هستیم .

تجری افزود: در همین راستا روز گذشته در یک هوای بارانی و مطبوع در قائم شهر به مصاف تیم نساجی از تیم های قدیمی و ریشه دار استان مازندران رفتیم و با درخشش بازیکنان گلستانی با نتیجه 4 بر یک این تیم قدرتمند را شکست دادیم .

وی تصریح کرد: محمد غفاری دو گل ، فرزاد آرمند و جعفر مزرعی هر کدام یک گل برای امید گلستان به ثمر رساندند .

همچنین در این بازی دوستانه و تدارکاتی که در جهت محک بازیکنان برگزار شد پوریا خاکی ، علی خان ببینی ، جعفر مزرعی ، محمد اسلامی ، عادل محمدی ، علی برزگر ، مهدی نیکفر ، آرمین حیدری به عنوان نفرات جایگزین وارد زمین شدند.

مالک باشگاه امید گلستان با اعلام اینکه بازی زیر بارش شدید باران انجام شد گفت : شب قبل از بازی با نساجی بچه ها در خوابگاه اسکواش اردو زدند و بازی نیز سراسر هجومی بود و  دو تا توپ ما به تیرک نساجی خورد و گل دوم محمد غفاری یکی از استثنایی ترین گل های تاریخ فوتبال ایران بود .

وحید تجری  یادآور شد : بعد از اتمام بازیهای لیگ برتر استان چهار بازی تدارکاتی داشتیم  که 4 بر یک پرسپولیس کردکوی ، 4 بر صفر پدیده ساری ، 6  بر یک منتخب رامیان و 3 بر یک منتخب فوتبال گلستان را بردیم و در مجموع 5 بازی 23 گل زده و 3 گل خورده داشتیم .

وی نفرات جذب شده به تیم را آرمین حیدری ، عادل محمدی ، علی خان ببینی ، جعفر مزرعی ، میثم اونق عنوان کرد.

گفتنی است در حال حضر امید گلستان یکی از پرامکانات ترین و مجهز ترین تیم های حاضر فوتبال استان و کشور به حساب می آید که این همه مدیون تلاش و زحمات حاج وحید تجری مالک باشگاه می باشد  .

کسی که در عنفوان جوانی تمام هزینه ها و انرژی خود را صرف جوانان استان و اعتلای ورزش گلستان نموده است . این تیم در بحث برگزاری اردوها ، سرویس دهی بازیکنان ، تغذیه ، استخر و دیگر امکانات سرآمد دیگر تیم هاست .

همچنین از 25 بازی تدارکاتی و رسمی یک سال گذشته ، این تیم صاحب 24 پیرزوی و یک شکست آن هم در ضربات پنالتی شده که این موارد در کارنامه وحید تجری در امید گلستان ماندگار شده است .

نکته جالب عملکرد امید گلستان هتریک در مقابل تیم های مازندرانی است که 4 بر صفر پدیده مازندران ، 5 بر صفر پرسپولیس نکا  و 4 بر یک نساجی قائم شهر را شکست داد.

omid-golestan-1

omid-golestan-1

omid-golestan-1

omid-golestan-4

omid-golestan-1

omid-golestan-1

omid-golestan-1

omid-golestan-1

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مازنی ریکا

شما بهترین تیمتون باید با بهترین تیم مازندران یعنی خونه به خونه بابل بازی کنه. تازه ما همزبون هستیم نباید ابروی همرو ببریم نا سلامتی قبلا شماهم از مازندران بودید ولی بعدا جدا شدید

0
0
پاسخ
1394-12-14 21:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.