1395-01-23 07:58
1037
0
30217
فرماندار ویژه گنبدکاووس :

کورس بهاره این هفته در گنبدکاووس برگزار می شود/ افزایش حداقل 10 درصدی جوایز

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: نتیجه قطعی که در این جلسه به آن رسیدیم افزایش ده‌درصدی جوایز برای همین هفته بوده است و اضافه بر این ده درصد را باید کمیته هفت نفره بررسی کرده تا برای هردو طرف قابل‌قبول شود.

به گزارش گلستان ما به نقل ازط اسپی دژ، محمد حمیدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در حاشیه جلسه بررسی مشکلات سوارکاران، مالکان و کورس اسبدوانی گلستان در آق قلا گفت: مهم‌ترین مصوباتی که در جلسه مشترک فرمانداران شهرستان‌های آق‌قلا، ترکمن و گنبد با مسئولین برگزاری مسابقات و فدراسیون سوارکاری و مالکان و سوارکاران و مربیان اسب‌ها به میزبانی شهرستان آق‌قلا تصویب شد به این صورت می‌باشد که مقرر شد هیئتی 7 نفره متشکل از نماینده مربیان سوارکاران، هیئت سوارکاری و نماینده وزارت ورزش و جوانان در هر شهرستان تا پایان همین هفته تشکیل شود.

وی افزود: وظایف این هیئت بررسی و کارشناسی میزان افزایش جوایز می‌باشد که با ارائه مستندات این مقادیر را اعلام کنند.

دومین وظیفه این هیئت تعیین چگونگی نظارت بر پروسه آزمایش دوپینگ است که افرادی که مایل به نظارت بر این پروسه هستند مشخص شوند.

وظیفه سوم این هیئت تعیین نواقص موجود در میادین سوارکاری به تفکیک شهرستان می‌باشد و تا آخر اردیبهشت‌ماه سال جاری گزارش کامل ارائه گردیده و برآورد هزینه شده و در اختیار فرمانداری‌های شهرستان‌ها قرار گیرد تا هم از مراجع استانی و کشوری پیگیری شود.

وظیفه دیگری این هیئت، بررسی مستندات مالی برگزارکنندگان کورس جهت شفاف‌سازی در اذهان عمومی می‌باشد و گزارش کاملی را تا پایان اردیبهشت ارائه کند.

حمیدی تصریح کرد: در خصوص برگزاری کورس خارج از برنامه روزهای پنج‌شنبه و جمعه بحث شده و مقرر گردید اگر مقدمات آن فراهم شود در خارج از این روزها نیز برگزار شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نتیجه قطعی که در این جلسه به آن رسیدیم افزایش ده‌درصدی جوایز برای همین هفته بوده است و اضافه بر این ده درصد را باید کمیته مذکور بررسی کرده تا برای هردو طرف قابل‌قبول شود.

وی در پایان گفت: کورس بهاره قطعاً این هفته در گنبد برگزار خواهد و به‌احتمال‌زیاد روز جمعه شاهد برگزاری این مسابقه باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.