1396-03-10 02:48
1254
0
39673
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

جریان حق نیاز به جانفشانی و تلاش بی وقفه دارد؛ تودیع پایان مسئولیت نیست

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز شایدمسئولیت سازمانی فردی تمام شود ولی این جریان حق نیاز به جانفشانی، تکلیف، رسالت، کار و نیاز به تلاش دارد و این جریان همچنان ادامه دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از بسیج، سردار رحمت الله صادقی شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان ضمن قبولی  طاعات و عبادات و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: چنین روزی برای همه فرماندهان و مدیران جوان عبرت بزرگی است که بدانند در فراز و فرود رسالت از پاسداری و جریان حق که امانتی در دست ماست چه کرده اند؟

وی افزود: سپاه سازمانی است که بر این مهم ادعا کرده که شایستگان را از پایین ترین سطر به بالاترین سطر آورده و لذا همه جوانان باید این فرصت را غنیمت شمارند و درس بگیرند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مسئولیت هایی که سپاه به کارکنان، پایوران و فرماندهان خود می دهد از جنس مسئولیت های دیگر دستگاه های اجرایی نیست، گفت: زمانی که در مجموعه سپاه مسئولیتی به فردی واگذار می شود باید به رسالت و تکلیف پاسداری خود عمل کند و شبانه روز نشناسد و با همه شرایط تهدید، خود را تنظیم کند تا بتواند رسالت پاسداری خود را به خوبی انجام دهد.

سردار صادقی تصریح کرد: ما در ادامه این جریان حق رسالت های بسیار سنگین تری داریم و پیچ های بزرگی در تاریخ جریان حق وجود دارد که حضرت آقا در آینده متصور کرده و لذا در کسوت های بسیج و یک انسان مکلف در عرصه انقلاب اسلامی انسان نیاز به این تجربه متراکم دارد.

وی بیان داشت: امیدوارم خداوند متعال ما را قدرشناس این تجربه ها قرار دهد و شرایطی را برای ما تنظیم کند که در این شرایط با شناخت، معرفت و احساس مسئولیت بیشتر خدمت کنیم.

به گفته فرمانده سپاه نینوا گلستان؛ امروز شایدمسئولیت سازمانی فردی تمام شود ولی این جریان حق نیاز به جانفشانی، تکلیف، رسالت، کار و نیاز به تلاش دارد و این جریان همچنان ادامه دارد و خدا را شاکریم که در سازمانی در حال خدمتیم که ادبیات دینی و الهی در تار و پود سازمان خودش را نشان می دهد که تمرینی برای همه ما می باشد.

سردار صادقی گفت: نکند خدایی نکرده در این راه و در شرایط تودیع خود این غبطه را بخوریم که ای کاش کارهای بیشتر و بهتری را انجام می دادیم و این مسئله مهمی است که ما باید ذره ذره لحظه های خود را پاسخ دهیم.

وی در ادامه مطلب افزود: اقدامات و فعالیت های مختلفی که در این راه انجام داده ایم ذخیره آخرت است و این زیرکی، فرصت مغتنمی است که یک پاسدار و یک مسئول باید در ذات وجودی خود داشته باشد لذا از بدو تولد تا زمانی که در این دنیا هستیم صحنه امتحان است و نباید به این دنیا بند نشویم که خدا می فرماید دنیا کوچک و پست و آخرت بزرگ و بی انتهاست.

در پایان این مراسم "سرهنگ عبدالله عین علی" به عنوان جانشین سپاه نینوا گلستان معرفی و از خدمات "سرهنگ حسین کریمی اول" جانشین سابق سپاه استان تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.