1396-04-05 18:03
955
0
40758
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

مشکل پائین بودن سرعت اینترنت در استان گلستان برطرف شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید همه روستاهای استان گلستان از اینترنت پرسرعت بهره‎مند شوند گفت: مشکل پائین بودن سرعت اینترنت در استان گلستان باید برطرف شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، نبی‌الله ‎هزارجریبی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‎های متمرکز حوزه ICT استان گلستان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ضعیف بودن سرعت اینترنت در استان گلستان اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‎های انجام شده امید داریم این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه مراجعات زیادی در مورد آی.سی.تی در روستاها به ما می‎شود، افزود: روستائیان حق دارند از اینترنت پرسرعت بهره‎مند باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از گذشته نیاز به اتحاد ملی‎ داریم، گفت: پس از حادثه تروریستی مسئولان نظام وظیفه دارند که مردم را به همگرایی دعوت کنند و ما نیز بر این اساس به مناطق مختلف می‎رویم.

هزارجریبی با بیان اینکه باید مشکلات مردم را پاسخگو باشیم، یادآور شد: به عنوان خادم مردم در کمیسیون برنامه بودجه برای همکاری با دولتمردان اعلام آمادگی می‎کنیم.

وی با بیان اینکه این آمادگی را داریم به واعظی وزیر ارتباطات در مجلس رای اعتماد دوباره بدهیم، افزود: استاندار گلستان تلاش زیادی را در استان می‎کشد و ما از استاندار حمایت می‎کنیم و سابقه خوبی در مجلس در دوره دوم دارند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس با بیان اینکه تبعیض وزارتخانه‎ها نسبت به استان گلستان نباید وجود داشته باشد، تاکید کرد: متاسفانه شاهد برخی تبعیضات هستیم و باید این مهم برطرف شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.