1397-03-17 08:42
527
0
54102
در بازدید مدیر حراست کل استان گلستان از خانواده‌های نیازمند مطرح شد؛

طرح مفتاح الجنه حلال مشکلات مدجویان را سبب شده است/ بازدید از ۳۰۰ خانواده نیازمند در قالب این طرح در سال جاری

کمیته امداد استان گلستان باهدف الفت و دوستی بین محرومان و مسئولان در قالب طرح مفتاح الجنه با حضور مدیر حراست کل استان گلستان به همراه معاونین و جمعی از مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان از خانوارهای تحت حمایت این نهاد بازدید و دلجویی به عمل آوردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی استان گلستان، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به همراه مدیر حراست کل این استان و جمعی از روسای حراست دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته اکرام ایتام و نیازمندان در قالب طرح مفتاح الجنه با تعدادی از خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد دیدار کردند.

امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه طرح معنوی مفتاح الجنه با تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی (ع) باهدف دلجویی و کمک به خانوارها و ایتام نیازمند تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود، گفت: مسئولان حراست استان گلستان در قالب طرح مفتاح الجنه با بازدید و دیدار چهره به چهره با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان، اقدام به رفع مشکل مسکن و تهیه لوازم ضروری منزل این خانوارها کردند.

وی با اشاره به بازدید از ۳۰۰ خانواده نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه در سه‌ماهه نخست سال جاری افزود: کمیته امداد برای هم‌نشینی و مصاحبت مسئولان با فقرا، آشنایی هر چه بیشتر مدیران بازندگی افراد نیازمند و فراهم کردن فرصت لازم برای خیران و مسئولان نیکوکار جهت رسیدگی و کمک به حال نیازمندان و ایتام تحت حمایت این نهاد، طرح مفتاح الجنه را اجرا می‌کند.

حسین پور یادآور شد: سال گذشته چهار هزار بازدید در قالب طرح مفتاح الجنه باهدف رسیدگی به وضع و مشکلات افراد تحت حمایت این نهاد، با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خیران انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: در این دیدار‌ها مسئولان برای کمک به نیازمندان ضمن اهدا کمک‌های نقدی و غیر نقدی، مشکلات ایتام و خانوار‌های تحت حمایت این نهاد را بررسی و پیگیری می‌کنند.

گفتنی است، کمیته امداد استان گلستان دارای ۶۰ هزار خانوار و ۱۰۶ هزار نفر مددجوی تحت حمایت است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.