1397-03-19 12:03
672
0
54148
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان:

۱۲۴ میلیارد تومان مطالبات گندم‎کاران گلستانی پرداخت شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: مراکز خرید تضمینی در استان تاکنون ۴۸۱ هزار تن محصول گندم از کشاورزان خریداری کردند و ۱۲۴ میلیارد تومان به حساب آنان واریز شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، مختار مهاجر صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره خرید محصولات کشاورزی در استان اظهار داشت: امسال 371 هزار هکتار از اراضی استان گندم کشت شد که پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون و300 هزار تن محصول برداشت شود.

وی افزود: مراکز خرید تضمینی در استان تاکنون 481 هزار تن محصول گندم از کشاورزان خریداری کردند و 124 میلیارد تومان به حساب آنان واریز شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان همچنین از خرید 2 برابری کلزا امسال در استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 62 هزار هکتار از اراضی استان کلزا کشت شدکه تاکنون بیش از 100 هزار و 550 تن کلزا به مراکز خرید تویل شده است و 108 میلیارد تومان به حساب آنان واریز شده است‌.

وی همچنین از تحویل 25 هزار تن جو به مراکز خرید استان خبر داد و گفت : بیش از 12 میلیارد تومان وجه نقد به آنان پرداخت شده است.

مهاجر استفاده بهینه از نهاده‌های کشاورزی‌، انتقال اطلاعات فنی، مبارزه به موقع با قارچ‌ها و بارندگی مناسب را از دلایل عملکرد خوب محصولات کشاورزی اعلام کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان همچنین درباره تحویل گندم به مراکز هم گفت: با توجه به مشکل کشاورزان در تحویل گندم‌های خود به مراکز با دستور استاندار، کشاورزان می‌توانند بدون معرفی‌نامه از جهاد کشاورزی محصولات خود را تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.