1397-12-18 14:25
440
0
61785
برای نخستین بار درگلستان انجام خواهد شد؛

پخش انیمیشن با موضوع سوادرسانه ای و فرهنگ محیط زیست

معاونت های فضای مجازی و خبر صدا و سیمای گلستان همزمان با آغاز سال نو شمسی مجموعه برنامه هايی را برای ايام نوروز 98  تهيه و تدارک ديده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، معاونت فضای مجازی مرکز گلستان برای نخستین بار انیمشین هایی در خصوص سواد رسانه ای و فرهنگ استفاده از محیط زیست با نام آقای فلان را برای مخاطبین خود در فضای مجازی در ایام نوروز 98 تدارک دیده است.

از دیگر اقدامات این معاونت در خصوص نوروز 98 این معاونت نیز همراه با دیگر معاونت های مرکز اقدام به تولید و بارگذاری مطالب متنوع با موضوع عید نوروز و جشن ها و آداب و رسوم اقوام مختلف استان را برای بارگزاری در شبکه های اجتماعی تهیه و تولید نموده است.

از جمله پرداختن به شعار سال، کلیپ، موشن، پادکست در خصوص جاده ها، نقاط حادثه خیزاستان، عکس نوشت، متن، بنر گرافیکی، معرفی 14 شهرستان استان از قبیل آداب و رسوم، صنایع دستی معرفی مشاهیر استان، بارگزاری بسته های ویژه فضای مجازی از برنامه های سیما و رادیو، معرفی جاهای گردشگری و دیدنی استان، کیپ طنز، بسته های ویژه نوروزی در خصوص آیین و آداب و سنن اقوام مختلف استان،  11 کلیپ صوتی و تصویری با حال و هوای نوروزی، 2 کلیپ صوتی و تصویری ویژه شهادت حضرت زینب (س) و امام موسی کاظم(ع)، پخش جشن های نوروزی شهرستان ها و روستاهای استان، 1 کلیپ صوتی و تصویری ویژه روز مبعث پیامبر اکرم(ص) و ... از جمله عملکرد معاونت فضای مجازی رسانه استانی در این ایام خواهد بود.

معاونت خبر مرکز نیز با اطلاع رسانی، تولید و پخش 24 گزارش موضوعی نوروزی، 6 مستند گزارشی در قالب جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم اقوام مختلف استان ویژه نوروز، فرهنگی و صنایع دستی و... 1 برنامه گفتگوی ویژه خبری، تهیه و ارسال اخبارتولیدی تلویزیونی و رادیویی به تهران و شبکه های سراسری را در ایام نوروز تدارک دیده است.

image 2019 3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.