1394-02-08 17:37
1794
0
13961
با موضوع "سبک زندگی اسلامی" برگزارشد؛

جشنواره"مصباح الهدی" شرق گلستان به میزبانی رامیان + تصاویر

جشنواره "مصباح الهدی" با موضوع " ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی" صبح امروز به میزبانی شهرستان رامیان با حضور معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی ازمسئولین شهرستانی و رئیس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در سالن همایش های مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، در اختتامیه جشنواره "مصباح الهدی" با موضوع " ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی" صبح امروز حسینی معاون فرماندار، صادقلو مدیر آموزش و پرورش، جعفریان فرمانده سپاه، حجت الاسلام یازرلو نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان رامیان، جرجانی امام جمعه تاتار و حاجیلری رئیس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در در سالن همایش های مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان حضور داشتند.

"رضا ابراهیمی" معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان رامیان در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این همایش با اهداف ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و آشنایی همه جانبه دانش آموزان با زندگی نامه و شناخت سیره عملی و اخلاقی حضرت محمد (ص ) و حضرت فاطمه (س) و بکار گیری آن در زندگی، تقویت و تعمیق اعتقادات دینی و ایجاد فضای انس و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت در بین دانش آموزان برگزار شد.

وی اظهار کرد: جشنواره "مصباح الهدی" با موضوع "ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی" در رشته های تحقیق و پژوهش، نقاشی، دلنوشته، کتاب خوانی، شعر، داستان، فیلم کوتاه، تئاتر، وب سایت و وبلاگ نویسی، با شرکت فرهنگیان، دانشجو معلمان و دانش آموزان برگزار شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از 1200 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره "مصباح الهدی" 52 اثر به عنوان برگزیده انتخاب و جوایزی اهدا شد.

خوشامدگویی دانش آموزان با پوشش محلی، اجرای گروه سرود و قرعه کشی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این همایش بود.

گفتگو با دو نفر از برگزیدگان مقاله در این همایش

"سیما محبی" پژوهشگر که مقاله اش با موضوع" عبادت با الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) دارای رتبه اول در این جشنواره انتخاب شد.

mesbah38

"صدیقه بای" مدیر مدرسه غیرانتفاعی و استاد دانشگاه به عنوان مقاله نویس با رتبه اول در این جشنواره انتخاب شد و در گفتگو با خبرنگار ما بااشاره به موضوع مقاله خود با عنوان"کرامات نویسی" گفت: خداوند بزرگوار و ائمه اطهار در زندگی ما نقش به سزایی دارند و ما پیروان آنها در همه لحظات از یاری و لطف آنها بهره می بریم و در زمان گرفتاریها بیشتر به خداوند و ائمه اطهار توسل جویی داریم و در این مقایسه با کرامات فاطمه زهرا(س) در زندگی بندگان متوسل به خود را نشان داده ایم.

mesbah22

اجرای برنامه حاملان قرآن جهت تلاوت کتاب آسمانی و همخوانی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران

mesbah5

mesbah6

mesbah7

mesbah8

mesbah11

mesbah9

mesbah10

mesbah12

mesbah13

mesbah14

mesbah15

mesbah16

mesbah17

mesbah18

mesbah19

mesbah20

mesbah21

mesbah24

اهدای جوایز به ده نفربه قید قرعه

mesbah25

mesbah26

mesbah27

mesbah28

اهدای جوایز به همراه لوح تقدیر به برگزیدگان در این جشنواره

mesbah29

mesbah30

mesbah31

mesbah32

mesbah33

mesbah34

<

mesbah35

mesbah36

mesbah37

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.