1396-03-04 13:59
1004
0
39472
استاد حوزه علمیه قم در گرگان:

دشمن با گسترش آسیب های اجتماعی اصل نظام را نشان گرفته است/ برای ساختن یک جامعه علوی باید از خانواده اسلامی آغاز کرد

استاد حوزه علمیه قم گفت: مسئله آسیبهای اجتماعی بسیار حیاتی است، دشمن با گسترش آسیب های اجتماعی اصل را نظام را مخدوش می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛  " حجت الاسلام محمدتقی قادری" امروز درهمایش "تبیین جایگاه قرآن  در کاهش آسیب های اجتماعی" در جمع روحانیون استان گلستان با بیان نگرانی از آسیب های اجتماعی در جامعه اظهار کرد:  امروز دشمن ما در حال مخدوش کردن اذهان مردم است، لحظه ای غفلت این قافله را باخته ایم.

وی ادامه داد: اگر نخواهیم به این مسئله بپردازیم اصل انقلاب و نظام را مخدوش کردیم،

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر بخواهیم در خصوص آسیبهای اجتماعی اقدام کنیم باید به خوبی آن را درک کنیم بعد اقدام کنیم.

قادری ادامه داد: هر عملی که از یک فرد و از حزب یا گروهی بر خلاف عقاید بروز کند این رفتار خلاف قرآن و شرع باشد و توجیه پذیر نباشد این آسیب هست و باید اصلاح شود.

استاد جامعة المصطفی، عمده آسیب های جامعه را در حوزه های مختلف کودکان و نوجوانان، زنان و اعتیاد نام برد و گفت: دشمن  سنگر را در به داخل خانه ها آورده است لذا  برای ساختن  یک جامعه علوی باید از خانواده اسلامی آغاز شود.

وی با بیان اینکه تربیت علوی یعنی اینکه فرزندت را طوری بار بیاوری که برای اسلام  جان خود را تقدیم کند، افزود: اصلحه  ها اشیایی هستند که بعد ار مدتی خراب می شود اما تریبت اسلامی عاقبت بخیری را به همراه دارد.

قادری به نقش طلاب در کاهش آسیب های اجتماعی  اشاره کرد و افزود: باید از تجربیات درس گرفت نمی شود با آموزش های بروز  و ارتقای دانش مبلغان  و ارتباط موثر با مردم بپردازند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.