1396-06-18 19:06
1064
0
43838
پیام تبریک شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در گرامیداشت عید غدیر؛

تمسک به امیر المومنین(ع) راه نجات از گمراهی می باشد

ابلاغ ولایت نقطه اتکای نجات بشریت از گمراهی‌ها و ضلالت‌ها بود و تا با تمسک به این اصل بزرگ، و پیروی از خط مشی تبیین شده در غدیر، از محورهای مهم مطرح شده در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بوده است.

 دانشجو سلام؛ به مناسبت گرامیداشت بزرگترین عید مسلمانان و اهمیت مقام امامت و ولایت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در بیانیه به اهمیت این روز اشاره کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی

غدیر، روز اکمال دین محمدی (ص) و ابلاغ و پذیرش مکتب ولایت علوی (ع) است که همه اسلام خواهان و حق طلبان عالم باید آن را گرامی بدارند. ابلاغ ولایت نقطه اتکای نجات بشریت از گمراهی‌ها و ضلالت‌ها بود و تا با تمسک به این اصل بزرگ، و پیروی از خط مشی تبیین شده در غدیر، جهانی دینی را پدید آورد.

عيد ولايت و امامت فرا مي‌رسد و مسلمانان جهان به شكرانه تكميل دين و تتميم نعمت همگان با عرشيان و فرشيان اين روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.

پیغمبر(ص) در غدیر خم در بین صدها هزار نفر از حجاج ایستاد و با بانگ بلندی فرمودند: "هرکه من مولایش بودم علی مولای اوست، خداوندا یاری ده یار او را و دشمن بدار دشمن او را و پیروز کن ناصر او را و تنها بگذار هر که او را تنها گذارد" پس تمامی مسلمانان ندای الله اکبر بانگ زدند و حضرت علی(ع) را مبایعت نمودند، آن روز عیدی از بزرگترین عیدهای مسلمانان گشت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با تبریک و تهنیت این عید بزرگ به تمامی مسلمانان جهان و به ویژه شیعیان دنیا، موفقیت آحاد مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران را در پیروی از راه شهدای گرانقدر با بهره گیری از آرمانهای بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را از خداوند منان خواستار است.

و الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.