1397-07-23 11:57
547
0
57863
همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب انجام شد؛

امضاء تفاهم‎نامه همکاری کمیته امداد گلستان با کتابخانه‎های عمومی

تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان گلستان و کتابخانه عمومی در دوازهمین نمایشگاه کتاب گلستان امضاء شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، اسکندری، سرپرست کمیته امداد استان گلستان و قوانلو، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

اسکندر اسکندری،سرپرست کمیته امداد استان گلستان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اساسنامه این نهاد گفت: استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی برای کمک به محرومان و زمینه سازی حضور و مشارکت بیشتر مردمی به نفع محرومان جامعه بعنوان صاحبان اصلی انقلاب برای رسیدن به شرایط رفاه نسبی از وظایف این نهاد در اساسنامه ذکر شده است.

اسکندری عنون کرد:کتابخوانی و استفاده از ظرفیت نهاد کتابخانه های عمومی استان گلستان در راستای گسترش فرائض واجب و احیاء سنت های حسنه در سطح جامعه، زمینه اجرای اهداف و وظایف کمیته امداد را فراهم می آورد.

وی افزود: تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان گلستان واداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان باهدف توسعه و ارتقاء سطح مطالعه و نیز ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی مددجویان گلستانی امضا شد.

وی از عضویت رایگان مددجویان گلستانی با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان گلستان واداره کل کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

اسکندری با اشاره به‌ضرورت حمایت از نوقلمان و نویسندگان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان گفت : این نهاد تمام تلاش خود را برای شکوفا کردن استعداد فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بعنوان آینده سازان کشور به کار خواهد گرفت.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان با تاکید بر لزوم حضور همه آحاد جامعه برای کمک به نیازمندان در شرایط اقتصادی فعلی کشور یادآور شد: تجهیز کتابخانه‌های این نهاد و ایجاد و راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی ازجمله تعهدات اداره کل کتابخانه‌های عمومی در این تفاهم نامه است.

گفتنی است، نشست کتابخوانی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان با ارائه مطلب دو نفر از همکاران کمیته امداد استان گلستان پیرامون مباحث زکات،سنت های حسنه و داستانهای شگفت انگیز از صدقه دادن برگزار شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.