1396-06-08 07:38
653
0
43390
مدیرکل بنیاد شهید گلستان:

کنگره استانی شعر لاله‌های سفید در استان گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به سالروز حادثه تلخ منا، گفت: دومین کنگره استانی شعر لاله‌های سفید در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ علی‌اصغر فاضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالگرد حادثه تلخ منا و به شهادت رسیدن 49 گلستانی در این حادثه اظهار داشت: دومین کنگره شعر سفید به مناسبت گرامیداشت شهدا حادثه منا در روز 16شهریور در استان گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تاکید کرد: شاعران گلستانی تا 10 شهریور فرصت دارند آثار خود را به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر استان گلستان تحویل دهند، تا داوری شود.

وی تصریح کرد: در حادثه منا در حج 2 سال قبل بیش از 49 گلستانی جان خود را از دست دادند و این مهاجران الی‌الله با دلی پاک و لباس سپید احرام به شهادت رسیدند و برای گرامیداشت آنها این کنگره برگزار می‌شود.

فاضلی اظهار داشت: همچنین نخستین کنگره ملی شعر به زبان‌های مختلفی در چند روز گذشته در گنبدکاووس برگزار شد تا یاد و نام شهدا گرامی داشته شود و همچنین در تهران نیز برنامه گرامیداشت شهدای منا برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تاکید کرد: در این مراسم خانواده شهید مرجان ناز قلیچی به نمایندگی از شهدای حادثه منا از استان گلستان شرکت خواهند کرد و با مراسمی ویژه به این مراسم راهی می‌شوند./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.