1396-12-29 15:23
605
0
51836
انتقاد قناعتی از عملکرد ضعیف شهرداری در استقبال ازبهار؛

در مدیریت آقای نجفی شهر رنگ وبوی بهار ندارد/ بی انگیزگی شهردار باعث عدم توجه به بهاری کردن شهر شد

تهران تا پیش ازاین نوروز در سالهای گذشته حال وهوای نوروزی داشت اما به نظر می رسد این نوروز متفاوت از نوروزسالهای گذشته است و خبری از گل کاری های میادین شهر نیست.

به گزارش گلستان ما، عضو سابق شورای شهر در گفتگو با خبرنگار راه دانا گفت: تهران تا پیش ازاین نوروز در سالهای گذشته حال وهوای نوروزی داشت اما به نظر می رسد این نوروز متفاوت از نوروزسالهای گذشته است و خبری از گل کاری های میادین شهر نیست.

ابوالفضل قناعتی عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آستانه سال نوآماده کردن شهر برای مسافران از اولویتهای مورد نظر مدیریت پیشین شهری بود گفت: بوی بهار شادی و سرور می آورد ومسافران به امید سپری کردن تعطیلاتی خوب راهی شهرهای مختلفی می شوند, یکی از دیدنی ترین شهرهای ایران در ایام نوروز شهر تهران است که برخلاف بقیه ایام سال روزهای آرام وعاری از ترافیک وهوای پاکی را به شهروندان ومسافران عرضه می کند, با توجه به اینکه تهران پایتخت جمهوری اسلامی است ومسافران زیادی برای اسکان دراین شهر یا گذر از تهران از آن عبور می کنند یکی از اولویت های مورد نظر شهرداری پیشین توجه به مسافرانی بود که با به منظور تفریح یا برای رسیدن ب شهرهای دیگر از تهران عبور می کردند.

وی در خصوص ارائه خدمات به مسافران در نوروز توسط مدیریت پیشین شهر تهران خاطر نشان شد: معمولا شهردار تهران برآن بود تا نشاط و زیبایی خاصی را در آستانه تغییر آب وهوا وبهار به شهر وشهروندان ومسافران عرضه کند.این توجهات که در قالب های مختلف به مسافران ومردم ارائه داده می شد در ورودی های شهر ومیادین ومراکز عمومی که مورد بازدید و توجه کثیری از مردم ومسافران قرار می گرفت. تهران در آستانه بهار زیباتر از همیشه بود, سال نو می شد و بهاری زیبا به چشمان ونگاه مشتاق مردم با انتخاب آگاهانه شهرداری تقدیم می شد.

قناعتی دراین باره افزود: از سوی دیگربه اقامت , اماکن تفریحی وسیاحتی شهر توجه بسیاری می شد بنحوی که همه آنها در وضعیت آماده باش برای پذیرایی واسکان مسافران قرار می گرفتند. در ورودی های شهر فرم هایی جهت معرفی شهر و اماکن دیدنی به مسافران داده می شد تا با اطلاعات کامل مسیرهای سیاحتی خود ر انتخاب کنند. تهران تا پیش ازاین نوروز در سالهای گذشته حال وهوای نوروزی داشت اما به نظر می رسد این نوروز متفاوت از نوروزسالهای گذشته است و خبری از گل کاری های میادین شهر نیست.

قناعتی با تاکید برعدم بهاری بودن بهار امسال در شهر تهران خاطر نشاند شد: سالهای قبل ایام مانده به آغاز سال میادین شهر شاهد کاشت گل های رنگارنگ در سطح شهر بود, از گل ها اشکال زیبا وچشم نوازی ساخته می شد که نظر هر بیننده ای را جلب می کرد و تغییر شکل و تزیین بلوارهای شهر نشان می داد که بهار درراه است در حالی که در پایان سال 96 ودر مدیریت آقای نجفی شهر رنگ وبوی بهار ندارد. فضای سبز خبراز آمدن بهار وبهاری شدن شهر نمی دهد؛ در حوزه گردشگری سالهای گذشته اکیپ ها وچادرهایی در سطح شهر برای اسکان مسافران تعبیه شده بود درحالی که این بهار خالی ازچنین رسیدگی هایی است.بهار امسال خبراز چادرهای پذیرایی از مسافران نوروزی نیست بنابراین می توان گفت دردوره مدیریت کوتاه آقای نجفی طرح استقبال از بهار در حوزه شهری وگردشگری به دست فراموشی سپرده شده وانتظار نمی رود که در روزهای باقیمانده یکی دو روز پیش رو شهرداری قادر به ارائه خدمات یاد شده برای شهروندان ومسافران در شهر تهران باشد.

وی درپایان افزود: اینکه استعفای شهردار یا مشکلات شهرداری یا بی انگیزگی شهردار باعث عدم توجه به بهاری کردن شهر باشد هر یک باید در جای خود بررسی شود که چرا شهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران در آستانه نوروز, روز نویی ندارد وبوی نوبودن وشکل نوشدن به خود نگرفته است!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.