1396-04-30 17:02
946
0
41734
عضو شورای اسلامی شهر کردکوی:

برخی با امضای سند ننگین 2030 هویت ایرانی‎اسلامی را زیرسؤال بردند/ نهادهای متولی در ترویج عفاف و حجاب اقدام قابل تقدیری نداشتند

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی گفت: متأسفانه برخی از دولتمردان با افتخار سند ننگین 2030 را امضاء کردند و به‎راحتی هویت ایرانی اسلامی ما را زیر سؤال بردند.

به گزارش گلستان ما، عظیمه مقدم امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، اظهار کرد: مسأله حجاب و عفاف از جمله موضوعات مهم فرهنگی است که از باورها و اعتقادات انسان نشأت می‎گیرد.

وی با بیان اینکه باید نوع آموزش، نحوه و کیفیت برخورد مروجان امر حجاب در جامعه به زیباترین شیوه انجام شود، گفت: متأسفانه نهادهای مختلف کشور در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به‎عنوان امر واجب و سفارش‎شده قرآن کریم، اهل بیت (ع) و بزرگان دین اقدام قابل تقدیری انجام ندادند.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی تصریح کرد: بیشترین اقدام انجام شده نهادهای متولی در حوزه عفاف و حجاب به برگزاری همایش، نمایش و نشست‎ها خلاصه شده است طوری که امروز چهره جامعه بسیار نگران‎کننده شده و سرگذشت تلخ آندلس را در ذهن تداعی می‎کند.

مقدم با بیان اینکه وضعیت امروز جامعه به راحتی نشان‎دهنده عملکرد نهادهای اجتماعی و متولیان امر در حوزه عفاف و حجاب است، افزود: امروز همه ما در برابر این مسأله مسؤول هستیم.

نایب رئیس دوم مجمع عالی بسیج کردکوی شخصیت انسان را در گرو باورهای مذهبی دانست و بیان کرد: مشکل جامعه امروز ما عمل نکردن به اصول اعتقادی است.

وی یادآور شد: نهادهای اجتماعی اعم از آموزش و پرورش، خانواده، حوزه‎های علمیه، دانشگاه و ... می‎توانند در عمق‎بخشی باورهای دینی زنان و مردان به‎ویژه در مسأله عفاف و حجاب بیشترین نقش را ایفا کنند حال آنکه کوتاهی‎ها و بی‎توجهی‎های صورت گرفته در این حوزه بسیار نگران‎کننده است.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با اشاره به سند خفت‎بار 2030، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از دولتمردان کشورمان به‎راحتی هویت ایرانی اسلامی ملت ایران را زیر سؤال بردند و با افتخار سند ننگین 2030 را امضاء کردند که به لطف خداوند با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری این نقشه دشمن ناکام ماند.

نایب رئیس دوم مجمع عالی بسیج کردکوی متذکر شد: دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی بیشترین تلاش را به حوزه زنان معطوف کرده‎اند طوری که سرمایه‎گذاری دشمن در این حوزه با سایر حوزه‎ها قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به فرامین امام راحل مبنی بر اینکه «اگر زنان جامعه اصلاح شوند جامعه اصلاح می‎شود...»، مطرح کرد: متأسفانه بسیاری از زنان و دختران جامعه ما در دام گسترده دشمنان گرفتار شده و با قبول خواسته‎های شیطانی دشمنان و مُدگرایی زندگی می‎کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.