1396-06-09 04:56
2613
1
43426
در گوشه و کنار شهر شنیده می شود؛

زمزمه های انصراف 4 عضو شورای شهر گرگان

از گوشه و کنار شهر گرگان زمزمه هایی به گوش می رسد که چهار عضو شورای اسلامی شهر گرگان احتمالا انصراف از شورا را در دستور کار  خود قرار دهند .

 به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو ؛ بعد از حواشی ایجاد شده پیرامون عزل شهردار گرگان علیرغم وعده های قبلی ائتلاف حامیان شهردار تفرقه و دو دستگی بین 9 عضو شورای شهر گرگان ایجاد شده است .

دسته اکثریت شامل 5 نفر عبداللهی ، یوسفی ، ربیعی ، کاظم نژاد و آقا ملایی و در گروه اقلیت گرزین ، رحیمی ، جرجانی و مرتضوی قرار دارند .

در روزهای اخیر حواشی و فشارهای زیادی بر اعضای شورای شهر ایجاد شد ، مردم ناراحت از رفتار 5 عضو که صادقلو شهردار محبوب را برکنار کردند ، به دنبال جواب قانع کننده ای از اعضای شورای شهر هستند.

مردم می گویند ما بخاطر شهردار به این 5 عضو رای دادیم و این 5 نفر اگر می خواهند صادقلو را برکنار کنند باید استعفا بدهند چون ما از رای مان راضی نیستیم چرا که رای ندادیم که صادقلو را برکنار کنند ، ما رای دادیم تا روند عمرانی شهر با صادقلو ادامه یابد .

اما این 5 نفر تا بحال جواب مثبتی به این درخواست مردمی مبنی بر استعفا از شورای شهر نداده اند .

با این وصف این روزها زمزمه های انصراف چهار عضو شورای شهر گرگان به گوش می رسد .

گفته شده این افراد تشکیل جلسه داده اند و راهکار مختلف را مورد بررسی قرار داده اند تا دل مردم را بدست بیاورند.

این 4 نفر معتقدند اگر طیفی که خلف وعده کرد استعفا نمی دهد ما بخاطر رای مردم گرگان و احساسات پاک آنها استعفا می کنیم تا به آرمانهای مردم و رای پاک آنها خیانت نشود.

بنظر می رسد روزهای آینده و قبل از انتخاب نهایی شهردار گرگان ، روزهای پرالتهابی را در پارلمان محلی شهر گرگان شاهد باشیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صادق لی

به نظر من اگر پنج مخالف آقای صادقلو اعتقاد دارند که رای کسب شده ایشان بخاطر محبوبیت شهردار محترم نبوده پس لطفا هر چه سریعتر استعفای خود را اعلام کنند واز مردم بخواهند که مجددا رای بدهند آن وقت معلوم می شود که مردم چه کسانی را انتخاب خواهند کرد.مرد باشید و این کار را انجام دهید.

0
0
پاسخ
1396-06-09 10:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.