1397-01-03 11:48
613
0
51903
حبیبی خبر داد:

پیش بینی مصرف 2 میلیون لیتر سوخت مایع در گلستان طی ایام نوروز / فعالیت 134 جایگاه عرضه سوخت در استان

سرپرست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت جهت تامین سوخت در روزهای اوج مصرفِ تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛  حمد الله حبیبی گفت: همه ساله در ایام سال نو و با اوج مسافرتهای نوروزی ، همکاران در زنجیره سوخترسانی  کشور خصوصا در شمال و استان سرسبز گلستان در تلاشند تا سوخترسانی مطلوب را به هموطنان و مسافرین عزیز ارایه نمایند.

وی افزود: در همین راستا و با برنامه ریزیهای انجام شده ذخیره سازی مطلوبی از فراورده های نفتی بخصوص بنزین در انبارهای نفت استان صورت گرفته و با هماهنگی انجام شده با صاحبان و مدیران مجاری عرضه استان شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از مسافرین نورزوزی و زائرین معزز حضرت ثامن الحجج(ع) فراهم شده است.

حبیبی بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۴ جایگاه عرضه سوخت(۷۲ باب جایگاه عرضه فراورده مایع و ۶۲ باب جایگاه CNG) با پراکندگی مناسب در استان وجود دارد که خوشبختانه تمامی آنها فعال و آماده خدماترسانی به مراجعین محترم می باشند.

وی میزان مصرف بنزین  را در سال ۹۶ بصورت میانگین، روزانه ۱ میلیون و سیصد هزار لیتر و CNG (گاز طبیعی فشرده) را حدود  ۶۰۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: پیش بینی میکنیم که میزان مصرف بنزین در روزهای اوج مصرف تعطیلات آخر سال و ایام نوروز به ۲ میلیون لیتر و مصرف CNG روزانه به ۷۰۰ هزار متر مکعب خواهد رسید.

این مقام مسوول سپس به طرح "نظارت بر عرضه مطلوب سوخت" اشاره و خاطر نشان کرد: همکاران و کارشناسان شرکت نفت گلستان در واحدهای مختلف بصورت شبانه روزی از ابتدای اسفند ماه جاری تا پایان تعطیلات نوروزی بر نحوه فعالیتهای جایگاهها از لحاظ ایمنی و فنی و همچنین کیفیت و کمیت فرآورده های نفتی عرضه شده در قالب تیمهای بازرسی، نظارت ویژه و مستمر دارند و خواهند داشت.

حبیبی افزود: به کلیه هم استانیهای عزیز و مسافرین محترم توصیه می شود در زمان مراجعه به مجاری عرضه فراورده های مایع و جایگاههای CNG کلیه نکات ایمنی از قبیل: عدم استعمال دخانیات، صحبت نکردن با تلفن همراه، پیاده نمودن سرنشینان هنگام سوختگیری و . . . را رعایت نمایند تا انشاله از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری بعمل آید.

سرپرست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در خاتمه ضمن آرزوی اوقاتی خوش برای مردم شریف استان و مسافرین نوروزی، ازتمامی آنها درخواست کرد هرگونه نقطه نظر، انتقاد یا پیشنهاد خود نسبت به نحوه فعالیت جایگها عرضه سوخت را ازطریق شماره ۰۹۶۲۷(مرکز پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران)پیگیری نمایند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.