1398-04-01 11:54
594
0
64021
رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان:

بسیج اساتید باید در تحقق گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی کند

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان گفت: استادان فرهیخته رسالتی خطیر به ویژه در افق پیش‌رو و در جهت تحقق دومین گام عزت‌آفرین انقلاب اسلامی برعهده دارند و باید در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا منتظری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران اظهار داشت: بسیج، نهال پرخیر و برکتی بود که باغبان خداباور انقلاب اسلامی در مزرعه وجودمان نشاند و امروز پس از چهار دهه از عمر پرخیر و برکت انقلاب، آن نهال پاک و نورس به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که از حاصل آن نه ایران، بلکه همه دوست‌داران عزت و سعادتمندی سود می‌برند.

وی افزود: بین شاخه‌های پرخیر و برکت شجره طیبه‌ی بسیج، بسیج اساتید به‌دلیل سبقه نخبگانش جایگاه و منزلتی متمایز دارد. به گونه‌ای که مقام معظم رهبری از استادان به عنوان فرماندهان جنگ نرم یاد می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان با بیان اینکه شهید چمران مجاهد فی‌سبیل‌الله و عارفی پرهیزگار بود بر الگوگیری اساتید از این شخصیت برجسته تأکید کرد و گفت: سالروز شهادت  دکتر چمران به عنوان یک اسوه و مدل برای استادان طراز انقلاب اسلامی، از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سالروز بسیج اساتید نام نهاده شده تا استادان قلمرو نگاهشان را به آن قله رفیع معطوف دارند و اسباب ارجمندی و کرامت خویش را پیوسته فراهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی بسیج اساتید مسئله محوری و پاسخگویی به نیازهای اساسی جامعه بوده و برآن است تا با بهره‌مندی از دو عنصر دانایی و توانایی، اسباب رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی را با تکیه بر همت جهادی و مدیریت جهادی فراهم آورد.

منتظری گفت: استادان فرهیخته رسالتی خطیر به ویژه در افق پیش‌رو و در جهت تحقق دومین گام عزت آفرین انقلاب اسلامی برعهده دارند و باید در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.