1396-04-22 05:23
2134
3
41333
یک نکته باریکتر از مو ؛

خطر انحراف اخلاقی در کمین برخی مدیران گلستانی

متاسفانه این روند که از کف خیابان شروع شد و در ادامه به بخش خصوصی هم رسید ، کم کم به اماکن اداری و برخی مدیران هم در حال سرایت کردن است که گاها دچار لغزش های ناگهانی شده اند.

به گزارش گلستان ما ؛ با گسترده شدن تهاجم فرهنگی و نفوذ ماهواره ها در منازل بسیاری از افراد که متاسفانه به خانه برخی مدیران هم رسیده و البته تلگرام و شبکه های اجتماعی متاسفانه شاهد برخی معضلات فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه هستیم .

در طول یک دهه گذشته و با بوجود آمدن بخشی بنام خصوصی و راه اندازی دفاتری در سوییت ها و پاساژ ها با نام  شرکت ها و موسسات و دفاتر تجاری ، بعضا شاهد بزه کاری هایی بودیم که ترویج دهنده فساد اخلاقی و رفتاری بود.

متاسفانه این روند که از کف خیابان شروع شد و در ادامه به بخش خصوصی هم رسید ، کم کم به اماکن اداری و برخی مدیران هم در حال سرایت کردن است که گاها دچار لغزش های ناگهانی شده اند و نمونه هایی از این دست در جامعه داریم .

چند ماه گذشته بود که معاون فرماندار یکی از شهرستانهای استان گلستان در خودروی اداری همراه با جنس مخالف بازداشت شد هر چند بعدها گفته شد که فرد مونث صیغه این فرد بوده است .

اخیرا هم اخباری موثق حکایت از این دارد که یکی دو تن از مدیران کل به همراه برخی روسای ادارات شهرستانها اواخر هفته اماکن ویلایی در اختیار دارند و برخی ناهنجاری های اخلاقی در این اماکن صورت می گیرد .

همچنین گفته شده در پوشش برخی سفرها به خارج از کشور از جنس مونث ، جوان و زیبا برای همراهی استفاده می شود که شبهاتی در این زمینه وجود دارد.

با این اوصاف بنظر می رسد خطر انحراف اخلاقی در کمین مدیران و شخصیتهای اداری و هر فرد صاحب منصبی است و لزوم کنترل این فضا توسط مراجع نظارتی به شدت احساس می شود .

متاسفانه چند سالی است که مدیران حراست نهادها و سازمانها توسط خود مدیرکل انتخاب می شوند در حالیکه در دولت های سابق اینگونه نبود .

وقتی که حراست توسط مدیر کل انتخاب شود طبعا حق قانونی نظارت و نگاه فراسازمانی از بین رفته و خیلی از رفتارها و فسادهای اداری قابل توجیه یا قابل اغماض می گردد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضایی

سلاموقت بخیرخیلی سربسته مطلب زده اید .

0
0
پاسخ
1396-04-22 12:34
آشنا

با مروری در دفتر برخی مدیران و آدم های نزدیک دور و برشان و برخی افراد خاصی که از بعضی شهرها آورده اند می شود حدس زد که خطر در کمین چه کسانی است

0
0
پاسخ
1396-04-22 12:42
محمد

خطر انحراف اخلاقی همه را تهدید می کند نه فقط مدیران را .متاسفانه وضعیت نا به سامان جامعه و برخی ادارات بر دامنه این تهدید می افزاید .

0
0
پاسخ
1396-04-22 13:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.