1396-03-09 22:17
2046
2
39672
جانشین سابق و جدید سپاه نینوا گلستان:

کریمی اول: امروز کسانی در مقابل امام ایستاده اند که مدعی راه و همراه امام هستند/ عین علی: مسلمانان باید در برابر گرگ‌های منطقه ایستادگی کنند

جانشین سابق سپاه نینوا گلستان گفت: امروز کسانی در مقابل امام ایستاده اند که مدعی راه و همراه امام هستند و امروز ما با فتنه گرانی مواجه هستیم که با چهره نفاق در مسیر تداوم انقلاب اسلامی مسائلی را ایجاد می کنند که تحریف و انحراف انقلاب را در مسیر حق رقم بزنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسین کریمی اول شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان، اظهارکرد: امروز در امنیت کامل در شرایطی که تلاطم طوفان ها سراسر منطقه ما را فرا گرفته ایران اسلامی در آتش فتنه ای که در اطراف آن است با عنایت الهی، خون شهدا و ایستادگی ملت و اقتدار رهبرمان گلستانی در این آتش انبوه می باشد.

وی افزود: بعد از 37 سال پاسداری به صراحت می گویم در مقابل ایستادگی و خون شهدا، صبر خانواده معظم شهدا و مدافعین حرم هیچکاری نکرده و مدیون و شرمنده خون آنان هستیم لذا تا لحظه ای که زنده هستیم پایبند به آرمان هاییم و از خدا می خواهیم ما را با دوستان شهیدمان مهشور کند.

جانشین اسبق سپاه نینوا گلستان یادآور شد: مولا علی (ع) می فرماید؛ آگاه باشید تیره روزی ها، آزمایش ها همانند زمان بعثت پیامبر بار دیگر به شما روی می آورند و سوگند به خدایی که پیامبر را به حق مبعوث کرد که سخت آزمایش می شوید چون دانه ای که در قربال ریزند و غذایی که در دیگ گذارند به هم خواهید ریخت و زیر و رو خواهید شد.

سرهنگ کریمی اول در ادامه تصریح کرد: در جنگ جمل یکی از یاران حضرت علی (ع) سوال می کند که حیرتم از این است که می بینم شما با کسانی می جنگیدید که از صحابه پیامبر بوده اند و در پاسخ حضرت فرمود: حق را نباید با افراد سنجید بلکه افراد را باید با حق مورد سنجش و مورد تشخیص قرار داد در غیر این صورت مشکلات زیادی در انجام تشخیص حق به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه با آزمایشی سخت در ادامه راه انقلاب مواجه هستیم، گفت: امروز کسانی در مقابل امام ایستاده اند که مدعی راه و همراه امام هستند و امروز ما با فتنه گرانی مواجه هستیم که با چهره نفاق در مسیر تداوم انقلاب اسلامی مسائلی را ایجاد می کنند که تحریف و انحراف انقلاب را در مسیر حق رقم بزنند.

جانشین اسبق سپاه نینوا گلستان بیان داشت: ما پاسدار انقلابی هستیم که ثمره خون هزاران شهید است بیاییم همچون شهدا عمل و محافظه کاری را کنار گذاشته و در مقابل کسانی که فتنه گر و ساکتین فتنه بودنند همچون شهدا عمل کنیم و با همان روحیه انقلابی و جهادی تا پای جان از مسیر انقلاب اسلامی دفاع کنیم هر چند مورد تحقیر قرار بگیریم.

سرهنگ کریمی اول افزود: در انتخابات چند روز گذشته دیدید که در این انتخابات دو جبهه  وجود داشت جبهه انقلابی و آرمان خواهی و جبهه ای که در مقابل آن قرار داشت و نگاهش به سمت غرب و بیرون بود لذا ما باید تا زنده ایم چه در لباس پاسداری یا غیره، پاسدار انقلاب اسلامی باشیم..

وی ابراز کرد: در مسیر حق بمانید و مواظب باشید در درون سپاه کسانی همچون حسین علایی ها به وجود نیایند تا در مقابل ولایت حرف هایی بزنند که دل بچه های به درد بیاید لذا مراقب نفوذ در سپاه باشید که انشاالله این سپاه همچنان با اقتدار گوش به فرمان رهبر انقلاب شتابان به پیش رود و هر که از این غافله عقب بماند قطعا خود او از بین رفته است .

جانشین اسبق سپاه نینوا گلستان در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همچون شهابی است که همه تاریکی ها را در خواهد نوردید و این انقلاب به دست با کفایت مقام معظم رهبری این بیرق به دست صاحب اصلی آن آقا امام زمان (عج) تحویل داده خواهد شد.

مسلمانان باید در برابر گرگ‌های منطقه ایستادگی کنند

سرهنگ عبدالله عین علی جانشین جدید سپاه نینوا گلستان شامگاه در این مراسم ، با سپاسگذاری از حضور مسئولان  و میهمانان درسخنانی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار بیداری اسلامی در جهان اسلام اشاره و برتبیین، حفظ و ترویج دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند؛ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر کسی در هر مسئولیتی که هست اگر نیتش را خدایی کند آن کار عبادت و آن محل عبادتگاه است.

معاون هماهنگ کننده اسبق سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: از روزی که به سپاه وارد می شویم با نيت قربه الي الله است و همه آرزو داریم ختم خدمتمان به شهادت باشد و این ماموریت همچنان حتی بعد از بازنشستگی ادامه دارد و این تکلیف سنگین تر می شود.

سرهنگ عین علی خاطر نشان کرد: غفلت بزرگ‌ترین خسارت‌ها را برای مردم به دنبال داشته و بر همین اساس مسلمانان باید در برابر گرگ‌های منطقه که خود را به سلاح‌های غربی و آمریکایی تجهیز کرده‌اند، ایستادگی کنند و در این راه باید جوانان اسلامی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و کیان میهن با سپاه پاسداران همکاری کنند.

در پایان این مراسم "سرهنگ عبدالله عین علی" به عنوان جانشین سپاه نینوا گلستان معرفی و از خدمات "سرهنگ حسین کریمی اول" جانشین سابق سپاه استان تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.